loading...
♥♥♥ Mr.Erfan ♥♥♥
MR-Erfan بازدید : 33 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند

خلاصه اي از مطلب :

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من يا اعضاي هيأت مديره باشگاه نيست.


ادامه اين مطلب : هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

4 ساعت قبل ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. منبع: خبرگزاري فارس تاريخ: خرداد ??, ...

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده در گفت‌وگو با فارس: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري ... - چت ناز

3 ساعت قبل ... افشارزاده در گفت‌وگو با فارس: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست - پارسيک

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

4 ساعت قبل ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ ...

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

هيچ گزينه اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. زمان دريافت خبر : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 15:18. مديرعامل ...

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

4 ساعت قبل ... استقلال بعد از ظهر جمعه پانزدهم خرداد ماه 1394 خبر هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري ... مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست سجادي ...

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني ناصر حجازي هواداران استقلال

???? جمعه ?? خرداد | استقلال. افشارزاده: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. مديرعامل باشگاه ...

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده در گفت‌وگو با فارس: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري ...

3 ساعت قبل ... براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اين محصول اينجا را کليک کنيد . ... مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند ...

آدرس : کليک کنيد
«سي‌موندي» گزينه نهايي سرمربيگري استقلال - خبريست

1 روز پيش ... ورزش > ليگ برتر - عضو کميته معرفي سرمربي فصل آينده استقلال از اعلام گزينه‌ نهايي سرمربي خارجي استقلال براي ... و «جمال حاجي» بوسنيايي به عنوان گزينه‌هايي نهايي انتخاب شدند. ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند فارس - 29 دقيقه قبل.

آدرس : کليک کنيد
خبرهاي ورزشي | خبر فارسي

روشن:سي موندي گزينه نهايي براي هدايت استقلال است / جلسات تا شنبه متوقف شد ... وي ادامه داد: گزينه هاي خارجي زيادي مورد بررسي گروه پنج نفره قرار گرفتند و دو گزينه .... سرمربي جديد رئال مادريد گفت: جدايي رونالدو از مادريد شايعه است چرا که من ... را از تن به در کند اما وضعيت حضور او در باشگاه نفت براي سال آينده هنوز مشخص نيست.

آدرس : کليک کنيد
مهمترين اخبار ورزشي - پارسي نيوز

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. «خبرگزاري فارس» مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ايران و جهان |خبرگزاري فارس| Fars News Agency

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي ...

آدرس : کليک کنيد
سايت هواداران تيم فوتبال باشگاه استقلال تهران

آبيته مرجع اخبار و نتايج و گل هاي بازي هاي تيم فوتبال باشگاه استقلال تهران در ... چون تکليفش مشخص نيست/با اين شرايط استقلال و پرسپوليس سقوط مي کنند .... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد ... افشارزاده: روند مذاکرات با مربيان متوقف نشده است/ منتظر روشن شدن تکليف استقلال هستم ...

آدرس : کليک کنيد
خبر 247 - khabar247.ir

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اين اجازه در هيچ توافقي به بيگانگان داده ... جک وارنر عضو جنجالي فيفا و سردسته بازداشت شدگان در کنگره فيفا مي گويد اسنادي در دست دارد که افشاي شان فوتبال دنيا را زير و رو مي کند. ..... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: آمادگي فتح‌الله‌زاده براي اجاره استقلال: سرمربي و ليست ...

6 روز پيش ... استقلال و پرسپوليس به بيت‌المال سود هم رسانده‌اند ولي بازهم مورد حمله قرار مي‌گيرند. مشخص است که دل‌شان نمي‌خواهد که اين دو باشگاه واگذار شوند. ... با من براي مديرعاملي استقلال صحبت نشده است و هنوز هم کسي تکليف تيم را نمي‌داند. ... براي وزارت اقتصاد و دارايي هستند و آنها بايد هيئت مديره باشگاه را انتخاب کنند.

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده در گفت‌وگو با فارس: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري ...

3 ساعت قبل ... براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اين محصول اينجا را کليک کنيد . ... مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند ...

آدرس : کليک کنيد
«سي‌موندي» گزينه نهايي سرمربيگري استقلال - خبريست

1 روز پيش ... ورزش > ليگ برتر - عضو کميته معرفي سرمربي فصل آينده استقلال از اعلام گزينه‌ نهايي سرمربي خارجي استقلال براي ... و «جمال حاجي» بوسنيايي به عنوان گزينه‌هايي نهايي انتخاب شدند. ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند فارس - 29 دقيقه قبل.

آدرس : کليک کنيد
خبرهاي ورزشي | خبر فارسي

روشن:سي موندي گزينه نهايي براي هدايت استقلال است / جلسات تا شنبه متوقف شد ... وي ادامه داد: گزينه هاي خارجي زيادي مورد بررسي گروه پنج نفره قرار گرفتند و دو گزينه .... سرمربي جديد رئال مادريد گفت: جدايي رونالدو از مادريد شايعه است چرا که من ... را از تن به در کند اما وضعيت حضور او در باشگاه نفت براي سال آينده هنوز مشخص نيست.

آدرس : کليک کنيد
مهمترين اخبار ورزشي - پارسي نيوز

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. «خبرگزاري فارس» مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ايران و جهان |خبرگزاري فارس| Fars News Agency

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي ...

آدرس : کليک کنيد
سايت هواداران تيم فوتبال باشگاه استقلال تهران

آبيته مرجع اخبار و نتايج و گل هاي بازي هاي تيم فوتبال باشگاه استقلال تهران در ... چون تکليفش مشخص نيست/با اين شرايط استقلال و پرسپوليس سقوط مي کنند .... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد ... افشارزاده: روند مذاکرات با مربيان متوقف نشده است/ منتظر روشن شدن تکليف استقلال هستم ...

آدرس : کليک کنيد
خبر 247 - khabar247.ir

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اين اجازه در هيچ توافقي به بيگانگان داده ... جک وارنر عضو جنجالي فيفا و سردسته بازداشت شدگان در کنگره فيفا مي گويد اسنادي در دست دارد که افشاي شان فوتبال دنيا را زير و رو مي کند. ..... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: آمادگي فتح‌الله‌زاده براي اجاره استقلال: سرمربي و ليست ...

6 روز پيش ... استقلال و پرسپوليس به بيت‌المال سود هم رسانده‌اند ولي بازهم مورد حمله قرار مي‌گيرند. مشخص است که دل‌شان نمي‌خواهد که اين دو باشگاه واگذار شوند. ... با من براي مديرعاملي استقلال صحبت نشده است و هنوز هم کسي تکليف تيم را نمي‌داند. ... براي وزارت اقتصاد و دارايي هستند و آنها بايد هيئت مديره باشگاه را انتخاب کنند.

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده در گفت‌وگو با فارس: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري ...

3 ساعت قبل ... براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اين محصول اينجا را کليک کنيد . ... مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند ...

آدرس : کليک کنيد
«سي‌موندي» گزينه نهايي سرمربيگري استقلال - خبريست

1 روز پيش ... ورزش > ليگ برتر - عضو کميته معرفي سرمربي فصل آينده استقلال از اعلام گزينه‌ نهايي سرمربي خارجي استقلال براي ... و «جمال حاجي» بوسنيايي به عنوان گزينه‌هايي نهايي انتخاب شدند. ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند فارس - 29 دقيقه قبل.

آدرس : کليک کنيد
خبرهاي ورزشي | خبر فارسي

روشن:سي موندي گزينه نهايي براي هدايت استقلال است / جلسات تا شنبه متوقف شد ... وي ادامه داد: گزينه هاي خارجي زيادي مورد بررسي گروه پنج نفره قرار گرفتند و دو گزينه .... سرمربي جديد رئال مادريد گفت: جدايي رونالدو از مادريد شايعه است چرا که من ... را از تن به در کند اما وضعيت حضور او در باشگاه نفت براي سال آينده هنوز مشخص نيست.

آدرس : کليک کنيد
مهمترين اخبار ورزشي - پارسي نيوز

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. «خبرگزاري فارس» مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ايران و جهان |خبرگزاري فارس| Fars News Agency

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي ...

آدرس : کليک کنيد
سايت هواداران تيم فوتبال باشگاه استقلال تهران

آبيته مرجع اخبار و نتايج و گل هاي بازي هاي تيم فوتبال باشگاه استقلال تهران در ... چون تکليفش مشخص نيست/با اين شرايط استقلال و پرسپوليس سقوط مي کنند .... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد ... افشارزاده: روند مذاکرات با مربيان متوقف نشده است/ منتظر روشن شدن تکليف استقلال هستم ...

آدرس : کليک کنيد
خبر 247 - khabar247.ir

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اين اجازه در هيچ توافقي به بيگانگان داده ... جک وارنر عضو جنجالي فيفا و سردسته بازداشت شدگان در کنگره فيفا مي گويد اسنادي در دست دارد که افشاي شان فوتبال دنيا را زير و رو مي کند. ..... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: آمادگي فتح‌الله‌زاده براي اجاره استقلال: سرمربي و ليست ...

6 روز پيش ... استقلال و پرسپوليس به بيت‌المال سود هم رسانده‌اند ولي بازهم مورد حمله قرار مي‌گيرند. مشخص است که دل‌شان نمي‌خواهد که اين دو باشگاه واگذار شوند. ... با من براي مديرعاملي استقلال صحبت نشده است و هنوز هم کسي تکليف تيم را نمي‌داند. ... براي وزارت اقتصاد و دارايي هستند و آنها بايد هيئت مديره باشگاه را انتخاب کنند.

آدرس : کليک کنيد
عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان | طرفداري

1 روز پيش ... عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد و .... صحبت کردن در مورد استرلينگ وظيفه من نيستچرا ونگر بايد تيم خود را حول اوزيل بنا كند؟ ..... محتواي طرفداري بدون ذکر منبع و مالکيت آن حق نشر در هيچ رسانه ديگري را ندارد.

آدرس : کليک کنيد
سائول: آگوئرو به رئال مادريد؟ برايم اهميتي ندارد | طرفداري

1 روز پيش ... سائول نيگوئز، هافبک تيم اتلتيکو مادريد مي گويد که براي وي ... برايم مهم نيست که حالا او به رئال مادريد بپيوندد. ... باشگاه حالا دوباره سالم است، در زمين رشد مي کند و اروپا به خاطر سبک ... من در اتلتيکو خواهم ماند، و هيچ شکي در اين مورد وجود ندارد. .... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين وضعيت مذاکرات وراتي و رئال مادريد؛ پيشنهاد دستمزد 7 ميليون ...

1 روز پيش ... طبق گفته جيانلوکا دي مارتزيو، مارکو وراتي براي امضاي قراردادي به ... طـرفداري- رئال مادريد در حال حاضر روي خريد مارکو وراتي کار مي کند. ... اتفاقا يه مربي خوب و انگيزه ي حقيقي نباشه اين تيم هيچ جامي نمي ... بنيتز هم توانايي هاش کم نيست فقط بايد ديد اول فصل چ طور شروع مي کنه ... به نظر من خيلي سخته خريدش.

آدرس : کليک کنيد
ليست خريد پرسپوليس؛ برانکو به دنبال ستاره هاي ليگ | طرفداري

5 روز پيش ... هر چند اين ليست توسط هيچ منبعي تاييد يا تکذيب نشده است. ... دفاع چپ بي بهره بودند دو گزينه خوب در ليست خود براي نقل و انتقالات ليگ دارند. .... اگه به استقلال يا پرسپوليس برن ، فاتح خودشون رو مي خونن ، چون اين تيم ها اسما .... در مورد انصاريفرد هم به نظرم به دردمون نميخوره و بايد به عباس زاده بيشتر بازي بده ...

آدرس : کليک کنيد
نگاهي به فينال هاي ليگ قهرمانان اروپا در آلمان ؛ قهرماني کم شانس ها ...

1 روز پيش ... استاديوم المپيک برلين در حالي شنبه شب براي اولين بار ميزباني فينال ليگ ... طرفداري- نکته جالب در مورد فينال هاي آلماني اين است که حداقل در سه فينال اخير .... من دوس داشتم ? تيم با تمام قوا حاضر بشن و البته به دوست داشتن من نيست. .... اگر نگاهي به 10 ماه پيش کنيم، ميبينيم که هيچ کسي شانس بارسا و يووه رو ...

آدرس : کليک کنيد
چند خبر از باشگاه پرسپوليس | طرفداري

با توجه به اين قضيه محمدحسين نژادفلاح در نشست اخيري که با نصرالله سجادي معاون وزير ورزش ... قائم مقام باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي تسنيم در مورد اين مساله گفت: ... خود من حتما در اين زمينه با طارمي صحبت خواهم کرد و به او خواهم گفت که براي ادامه فوتبالش بايد به فوتبال اروپا راه پيدا کند و نه کشورهاي عربي.

آدرس : کليک کنيد
کاريکاتور روز: آغاز به کار بنيتز در رئال مادريد | طرفداري

طرفداري - جديد ترين اثر عمر مومني پيرامون آغار به کار رافا بنيتز به عنوان سرمربي جديد باشگاه رئا مادريد ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد و موبايل خود ... بنيتز: اينجا خانه من است؛ اميدوارم عناوين را فتح کنيم .... دوست ندارم در مورد استقلال صحبت کنمچند خبر از اردوي تيم ملي؛ قوچي: دلم براي ...

آدرس : کليک کنيد
فوري؛ باشگاه يوونتوس انتقال ديبالا را رسمي کرد | طرفداري

1 روز پيش ... قيمتش تو آينده مشخص ميشه. ... تازه بايد کلي شرط اجرا بشه مثلا قهرماني تو ليگ يا تو CL که تازه اون موقع ... من هميشه دوست داشتم يه چپ پا رير سرعتي شوت زن تو تيم ببينم . ... بازيکن با استعدادي هست ولي گرون خريده شده بالاخره پالرمو کند پولو ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام ...

آدرس : کليک کنيد
عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان | طرفداري

1 روز پيش ... عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد و .... صحبت کردن در مورد استرلينگ وظيفه من نيستچرا ونگر بايد تيم خود را حول اوزيل بنا كند؟ ..... محتواي طرفداري بدون ذکر منبع و مالکيت آن حق نشر در هيچ رسانه ديگري را ندارد.

آدرس : کليک کنيد
سائول: آگوئرو به رئال مادريد؟ برايم اهميتي ندارد | طرفداري

1 روز پيش ... سائول نيگوئز، هافبک تيم اتلتيکو مادريد مي گويد که براي وي ... برايم مهم نيست که حالا او به رئال مادريد بپيوندد. ... باشگاه حالا دوباره سالم است، در زمين رشد مي کند و اروپا به خاطر سبک ... من در اتلتيکو خواهم ماند، و هيچ شکي در اين مورد وجود ندارد. .... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين وضعيت مذاکرات وراتي و رئال مادريد؛ پيشنهاد دستمزد 7 ميليون ...

1 روز پيش ... طبق گفته جيانلوکا دي مارتزيو، مارکو وراتي براي امضاي قراردادي به ... طـرفداري- رئال مادريد در حال حاضر روي خريد مارکو وراتي کار مي کند. ... اتفاقا يه مربي خوب و انگيزه ي حقيقي نباشه اين تيم هيچ جامي نمي ... بنيتز هم توانايي هاش کم نيست فقط بايد ديد اول فصل چ طور شروع مي کنه ... به نظر من خيلي سخته خريدش.

آدرس : کليک کنيد
ليست خريد پرسپوليس؛ برانکو به دنبال ستاره هاي ليگ | طرفداري

5 روز پيش ... هر چند اين ليست توسط هيچ منبعي تاييد يا تکذيب نشده است. ... دفاع چپ بي بهره بودند دو گزينه خوب در ليست خود براي نقل و انتقالات ليگ دارند. .... اگه به استقلال يا پرسپوليس برن ، فاتح خودشون رو مي خونن ، چون اين تيم ها اسما .... در مورد انصاريفرد هم به نظرم به دردمون نميخوره و بايد به عباس زاده بيشتر بازي بده ...

آدرس : کليک کنيد
نگاهي به فينال هاي ليگ قهرمانان اروپا در آلمان ؛ قهرماني کم شانس ها ...

1 روز پيش ... استاديوم المپيک برلين در حالي شنبه شب براي اولين بار ميزباني فينال ليگ ... طرفداري- نکته جالب در مورد فينال هاي آلماني اين است که حداقل در سه فينال اخير .... من دوس داشتم ? تيم با تمام قوا حاضر بشن و البته به دوست داشتن من نيست. .... اگر نگاهي به 10 ماه پيش کنيم، ميبينيم که هيچ کسي شانس بارسا و يووه رو ...

آدرس : کليک کنيد
چند خبر از باشگاه پرسپوليس | طرفداري

با توجه به اين قضيه محمدحسين نژادفلاح در نشست اخيري که با نصرالله سجادي معاون وزير ورزش ... قائم مقام باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي تسنيم در مورد اين مساله گفت: ... خود من حتما در اين زمينه با طارمي صحبت خواهم کرد و به او خواهم گفت که براي ادامه فوتبالش بايد به فوتبال اروپا راه پيدا کند و نه کشورهاي عربي.

آدرس : کليک کنيد
کاريکاتور روز: آغاز به کار بنيتز در رئال مادريد | طرفداري

طرفداري - جديد ترين اثر عمر مومني پيرامون آغار به کار رافا بنيتز به عنوان سرمربي جديد باشگاه رئا مادريد ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد و موبايل خود ... بنيتز: اينجا خانه من است؛ اميدوارم عناوين را فتح کنيم .... دوست ندارم در مورد استقلال صحبت کنمچند خبر از اردوي تيم ملي؛ قوچي: دلم براي ...

آدرس : کليک کنيد
فوري؛ باشگاه يوونتوس انتقال ديبالا را رسمي کرد | طرفداري

1 روز پيش ... قيمتش تو آينده مشخص ميشه. ... تازه بايد کلي شرط اجرا بشه مثلا قهرماني تو ليگ يا تو CL که تازه اون موقع ... من هميشه دوست داشتم يه چپ پا رير سرعتي شوت زن تو تيم ببينم . ... بازيکن با استعدادي هست ولي گرون خريده شده بالاخره پالرمو کند پولو ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام ...

آدرس : کليک کنيد
عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان | طرفداري

1 روز پيش ... عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد و .... صحبت کردن در مورد استرلينگ وظيفه من نيستچرا ونگر بايد تيم خود را حول اوزيل بنا كند؟ ..... محتواي طرفداري بدون ذکر منبع و مالکيت آن حق نشر در هيچ رسانه ديگري را ندارد.

آدرس : کليک کنيد
سائول: آگوئرو به رئال مادريد؟ برايم اهميتي ندارد | طرفداري

1 روز پيش ... سائول نيگوئز، هافبک تيم اتلتيکو مادريد مي گويد که براي وي ... برايم مهم نيست که حالا او به رئال مادريد بپيوندد. ... باشگاه حالا دوباره سالم است، در زمين رشد مي کند و اروپا به خاطر سبک ... من در اتلتيکو خواهم ماند، و هيچ شکي در اين مورد وجود ندارد. .... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين وضعيت مذاکرات وراتي و رئال مادريد؛ پيشنهاد دستمزد 7 ميليون ...

1 روز پيش ... طبق گفته جيانلوکا دي مارتزيو، مارکو وراتي براي امضاي قراردادي به ... طـرفداري- رئال مادريد در حال حاضر روي خريد مارکو وراتي کار مي کند. ... اتفاقا يه مربي خوب و انگيزه ي حقيقي نباشه اين تيم هيچ جامي نمي ... بنيتز هم توانايي هاش کم نيست فقط بايد ديد اول فصل چ طور شروع مي کنه ... به نظر من خيلي سخته خريدش.

آدرس : کليک کنيد
ليست خريد پرسپوليس؛ برانکو به دنبال ستاره هاي ليگ | طرفداري

5 روز پيش ... هر چند اين ليست توسط هيچ منبعي تاييد يا تکذيب نشده است. ... دفاع چپ بي بهره بودند دو گزينه خوب در ليست خود براي نقل و انتقالات ليگ دارند. .... اگه به استقلال يا پرسپوليس برن ، فاتح خودشون رو مي خونن ، چون اين تيم ها اسما .... در مورد انصاريفرد هم به نظرم به دردمون نميخوره و بايد به عباس زاده بيشتر بازي بده ...

آدرس : کليک کنيد
نگاهي به فينال هاي ليگ قهرمانان اروپا در آلمان ؛ قهرماني کم شانس ها ...

1 روز پيش ... استاديوم المپيک برلين در حالي شنبه شب براي اولين بار ميزباني فينال ليگ ... طرفداري- نکته جالب در مورد فينال هاي آلماني اين است که حداقل در سه فينال اخير .... من دوس داشتم ? تيم با تمام قوا حاضر بشن و البته به دوست داشتن من نيست. .... اگر نگاهي به 10 ماه پيش کنيم، ميبينيم که هيچ کسي شانس بارسا و يووه رو ...

آدرس : کليک کنيد
چند خبر از باشگاه پرسپوليس | طرفداري

با توجه به اين قضيه محمدحسين نژادفلاح در نشست اخيري که با نصرالله سجادي معاون وزير ورزش ... قائم مقام باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي تسنيم در مورد اين مساله گفت: ... خود من حتما در اين زمينه با طارمي صحبت خواهم کرد و به او خواهم گفت که براي ادامه فوتبالش بايد به فوتبال اروپا راه پيدا کند و نه کشورهاي عربي.

آدرس : کليک کنيد
کاريکاتور روز: آغاز به کار بنيتز در رئال مادريد | طرفداري

طرفداري - جديد ترين اثر عمر مومني پيرامون آغار به کار رافا بنيتز به عنوان سرمربي جديد باشگاه رئا مادريد ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد و موبايل خود ... بنيتز: اينجا خانه من است؛ اميدوارم عناوين را فتح کنيم .... دوست ندارم در مورد استقلال صحبت کنمچند خبر از اردوي تيم ملي؛ قوچي: دلم براي ...

آدرس : کليک کنيد
فوري؛ باشگاه يوونتوس انتقال ديبالا را رسمي کرد | طرفداري

1 روز پيش ... قيمتش تو آينده مشخص ميشه. ... تازه بايد کلي شرط اجرا بشه مثلا قهرماني تو ليگ يا تو CL که تازه اون موقع ... من هميشه دوست داشتم يه چپ پا رير سرعتي شوت زن تو تيم ببينم . ... بازيکن با استعدادي هست ولي گرون خريده شده بالاخره پالرمو کند پولو ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام ...

آدرس : کليک کنيد



هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1504
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 206
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 1,969
  • باردید دیروز : 220
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,201
  • بازدید ماه : 3,201
  • بازدید سال : 45,322
  • بازدید کلی : 136,102