loading...
♥♥♥ Mr.Erfan ♥♥♥
MR-Erfan بازدید : 39 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)
هاشمي از طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ نمي‌توان گفت فقط امام(ره) را قبول دارم

خلاصه اي از مطلب :

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه هاشمي رفسنجاني از طراحان شورايي شدن رهبري بود گفت: سالگرد امام(ره) بهترين فرصت براي اتحاد کساني است که بر امام و رهبر انقلاب مشترک هستند.ولايت يک امر مستمر است؛کسي هم نمي‌تواند بگويد من فقط امام(ره) را قبول دارم.


ادامه اين مطلب : هاشمي از طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ نمي‌توان گفت فقط امام(ره) را قبول دارم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




هاشمي از طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است - فارس

7 ساعت قبل ... هاشمي از طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ نمي‌توان گفت فقط امام(ره) را قبول دارم. عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه ...

آدرس : کليک کنيد
اتاق خبر 24

امام خميني (ره) در آخرين سال عمر خويش به‌طور جدي بر جدايي اسلام حقيقي از ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند ... شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم ... جزء طراحان شورايي شدن رهبري بود گفت: يکي از ويژگي‌هاي بارز مقام معظم رهبري ذلت  ...

آدرس : کليک کنيد
رادکانا – خبرگزاري شهرستان کردکوي

قريب به ??? نفر از شهروندان کردکويي به مرقد مطهر امام (ره) اعزام مي ..... بعد از ماجراي منتظري و مهدي هاشمي کسالت امام روز به روز بيشتر شد/ امام هرگز به پناهگاه ... شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ نمي‌توان گفت فقط امام(ره) را قبول دارم ... طراحي توسط M!lad | بهترين نمايش در مرورگر هاي گوگل کروم، موزيلا فايرفاکس و اپراست.

آدرس : کليک کنيد
زعامت رهبر معظم انقلاب يکي از گرانبهاترين ميراث‌هاي امام براي ملت است ...

3 ساعت قبل ... زعامت رهبر معظم انقلاب يکي از گرانبهاترين ميراث‌هاي امام براي ملت است/ مدعيان پيروي از امام با ... با اشاره به ابعاد شخصيتي امام (ره) گفت: شخصيت امام خميني (ره) در واقع يک منشور کثيرالابعاد است که ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري ايران خبر

هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر ... با اين قبيله .... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم .... لاوروف در باره امنيت ملي ايران چه گفت؟ ... تعطيلي چهار ساعته فرودگاه امام (ره) در 14 خرداد+برنامه جديد پرواز ... عربستان رکورد دار اعدام است.

آدرس : کليک کنيد
اخبار ويژه | ياشيل وطن

ياشيل وطن: ضمن عرض تسليت به مناسبت سالگرد رحلت ملکوتي امام خميني (ره) جملاتي از اين انسان والا خطاب به ... پايگاه خبري «پانوراما الشرق الاوسط» اعلام کرد: قاسم سليماني گفت: در چند روز آينده جهانيان از آنچه ما با ..... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم

آدرس : کليک کنيد
بيگلريان: امام داراي شخصيتي چندبعدي بود/ فراست و زيرکي سياسي ...

3 ساعت قبل ... بيگلريان: امام داراي شخصيتي چندبعدي بود/ فراست و زيرکي سياسي امام در عين ساده‌زيستي. ... شخصيتي امام (ره) گفت: امام خميني (ره) داراي يک شخصيت چند بعدي بود و در هر يک از ابعاد شخصيتي خود به ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي پارلمان خبر: پارلمان

جوکار: بيانات رهبري پشتوانه خوبي براي مذاکره‌کنندگان است .... مديرعامل هواپيمايي تابان با تاکيد بر اين‌که سازمان هواپيمايي کشوري در دستورالعمل رعايت حقوق مسافران توپ را به زمين ايرلاين‌ها انداخته است، گفت:‌ اين ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم ...

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي همصدا | hamseda.ir

متخصص تغذيه باليني و رژيم درماني گفت: داروهايي که در ماهواره ها تبليغ مي شوند؛ غير .... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم · سيره امام خميني(ره) ممنوعيت خشونت و پرهيز از افراطي گري است/ بايد جلوي انتقال تروريست ها براي سلاخي مردم منطقه گرفته شود .

آدرس : کليک کنيد
روزنامه‌نگار قرقيز: ايران، هسته تمدن اسلامي در جهان معاصر است ظهر ...

4 ساعت قبل ... تهران - ايرنا - رايزن فرهنگي ايران در قرقيزستان گفت: بيش از دو هزار واژه فارسي در زبان قرقيزي وجود دارد که گوياي مناسبات ميان دو ملت ايران و .... ايجاد يک دولت متمدن اسلامي از سوي امام خميني(ره) ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي نماينده

اعضاي حقيقي بايد نسبت به عدم برگزاري جلسات شوراي عالي فضاي مجازي، هزينه دولت را ... برخي مي خواهند مرقد امام(ره) را ميراث فرهنگي جلوه دهند نماينده مردم تهران گفت : امام(ره) حاضر ... ?سال سرنوشت‌ساز رياست‌جمهوري روحاني درحال آغاز شدن است‌؛ روزهايي همزمان با .... بود/ ولايت يک امر مستمر است کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم ...

آدرس : کليک کنيد
(ه) داراي شخصيتي چندبعدي بود/ فراست و زيرکي سياسي امام (ره)

4 ساعت قبل ... نماينده ارامنه جنوب ايران در مجلس گفت: امام خميني (ره) داراي شخصيتي چند بعدي بود و علاوه بر ساده‌زيستي در سبک ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
پزشک از راه پزشکي ثروتمند نمي‌شود - جستجوگر اخبار پارسيک

5 ساعت قبل ... پزشک از راه پزشکي ثروتمند نمي‌شود/ مردم قدر تحصيل رايگان را نمي‌دانند/خدمت به مردم پاسخ تحصيل با هزينه عمومي است. ... مي‌شود در سخناني کوتاه ابتدا به رحلت حضرت امام خميني (ره) اشاره کرد و گفت: ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
آتش نشانان تهراني تامين ايمني مراسم رحلت حضرت امام(ره) را بر عهده دارند

5 ساعت قبل ... آتش نشانان تهراني تامين ايمني مراسم رحلت حضرت امام(ره) را بر عهده دارند. ... راستاي برگزاري مراسم بزرگداشت امام راحل گفت: برابر روش جاري که پس از رحلت حضرت امام در شهرداري تهران شکل گرفته است، .... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
افزايش نرخ بنزين موجب رشد قيمت کالاها و خدمات به طور مستقيم و ...

5 ساعت قبل ... سياسي صفحه اصلي گروه تيتر اخبار امام و رهبري احزاب و تشکلها امنيتي و ... مشاور معاون اجرايي رئيس‌جمهور درباره تأثيرپذيري قيمت کالاها از افزايش نرخ بنزين گفت: يکسري کالاها و خدمات به طور ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي همصدا | hamseda.ir

متخصص تغذيه باليني و رژيم درماني گفت: داروهايي که در ماهواره ها تبليغ مي شوند؛ غير .... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم · سيره امام خميني(ره) ممنوعيت خشونت و پرهيز از افراطي گري است/ بايد جلوي انتقال تروريست ها براي سلاخي مردم منطقه گرفته شود .

آدرس : کليک کنيد
روزنامه‌نگار قرقيز: ايران، هسته تمدن اسلامي در جهان معاصر است ظهر ...

4 ساعت قبل ... تهران - ايرنا - رايزن فرهنگي ايران در قرقيزستان گفت: بيش از دو هزار واژه فارسي در زبان قرقيزي وجود دارد که گوياي مناسبات ميان دو ملت ايران و .... ايجاد يک دولت متمدن اسلامي از سوي امام خميني(ره) ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي نماينده

اعضاي حقيقي بايد نسبت به عدم برگزاري جلسات شوراي عالي فضاي مجازي، هزينه دولت را ... برخي مي خواهند مرقد امام(ره) را ميراث فرهنگي جلوه دهند نماينده مردم تهران گفت : امام(ره) حاضر ... ?سال سرنوشت‌ساز رياست‌جمهوري روحاني درحال آغاز شدن است‌؛ روزهايي همزمان با .... بود/ ولايت يک امر مستمر است کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم ...

آدرس : کليک کنيد
(ه) داراي شخصيتي چندبعدي بود/ فراست و زيرکي سياسي امام (ره)

4 ساعت قبل ... نماينده ارامنه جنوب ايران در مجلس گفت: امام خميني (ره) داراي شخصيتي چند بعدي بود و علاوه بر ساده‌زيستي در سبک ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
پزشک از راه پزشکي ثروتمند نمي‌شود - جستجوگر اخبار پارسيک

5 ساعت قبل ... پزشک از راه پزشکي ثروتمند نمي‌شود/ مردم قدر تحصيل رايگان را نمي‌دانند/خدمت به مردم پاسخ تحصيل با هزينه عمومي است. ... مي‌شود در سخناني کوتاه ابتدا به رحلت حضرت امام خميني (ره) اشاره کرد و گفت: ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
آتش نشانان تهراني تامين ايمني مراسم رحلت حضرت امام(ره) را بر عهده دارند

5 ساعت قبل ... آتش نشانان تهراني تامين ايمني مراسم رحلت حضرت امام(ره) را بر عهده دارند. ... راستاي برگزاري مراسم بزرگداشت امام راحل گفت: برابر روش جاري که پس از رحلت حضرت امام در شهرداري تهران شکل گرفته است، .... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
افزايش نرخ بنزين موجب رشد قيمت کالاها و خدمات به طور مستقيم و ...

5 ساعت قبل ... سياسي صفحه اصلي گروه تيتر اخبار امام و رهبري احزاب و تشکلها امنيتي و ... مشاور معاون اجرايي رئيس‌جمهور درباره تأثيرپذيري قيمت کالاها از افزايش نرخ بنزين گفت: يکسري کالاها و خدمات به طور ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي همصدا | hamseda.ir

متخصص تغذيه باليني و رژيم درماني گفت: داروهايي که در ماهواره ها تبليغ مي شوند؛ غير .... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم · سيره امام خميني(ره) ممنوعيت خشونت و پرهيز از افراطي گري است/ بايد جلوي انتقال تروريست ها براي سلاخي مردم منطقه گرفته شود .

آدرس : کليک کنيد
روزنامه‌نگار قرقيز: ايران، هسته تمدن اسلامي در جهان معاصر است ظهر ...

4 ساعت قبل ... تهران - ايرنا - رايزن فرهنگي ايران در قرقيزستان گفت: بيش از دو هزار واژه فارسي در زبان قرقيزي وجود دارد که گوياي مناسبات ميان دو ملت ايران و .... ايجاد يک دولت متمدن اسلامي از سوي امام خميني(ره) ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي نماينده

اعضاي حقيقي بايد نسبت به عدم برگزاري جلسات شوراي عالي فضاي مجازي، هزينه دولت را ... برخي مي خواهند مرقد امام(ره) را ميراث فرهنگي جلوه دهند نماينده مردم تهران گفت : امام(ره) حاضر ... ?سال سرنوشت‌ساز رياست‌جمهوري روحاني درحال آغاز شدن است‌؛ روزهايي همزمان با .... بود/ ولايت يک امر مستمر است کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم ...

آدرس : کليک کنيد
(ه) داراي شخصيتي چندبعدي بود/ فراست و زيرکي سياسي امام (ره)

4 ساعت قبل ... نماينده ارامنه جنوب ايران در مجلس گفت: امام خميني (ره) داراي شخصيتي چند بعدي بود و علاوه بر ساده‌زيستي در سبک ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
پزشک از راه پزشکي ثروتمند نمي‌شود - جستجوگر اخبار پارسيک

5 ساعت قبل ... پزشک از راه پزشکي ثروتمند نمي‌شود/ مردم قدر تحصيل رايگان را نمي‌دانند/خدمت به مردم پاسخ تحصيل با هزينه عمومي است. ... مي‌شود در سخناني کوتاه ابتدا به رحلت حضرت امام خميني (ره) اشاره کرد و گفت: ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
آتش نشانان تهراني تامين ايمني مراسم رحلت حضرت امام(ره) را بر عهده دارند

5 ساعت قبل ... آتش نشانان تهراني تامين ايمني مراسم رحلت حضرت امام(ره) را بر عهده دارند. ... راستاي برگزاري مراسم بزرگداشت امام راحل گفت: برابر روش جاري که پس از رحلت حضرت امام در شهرداري تهران شکل گرفته است، .... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
افزايش نرخ بنزين موجب رشد قيمت کالاها و خدمات به طور مستقيم و ...

5 ساعت قبل ... سياسي صفحه اصلي گروه تيتر اخبار امام و رهبري احزاب و تشکلها امنيتي و ... مشاور معاون اجرايي رئيس‌جمهور درباره تأثيرپذيري قيمت کالاها از افزايش نرخ بنزين گفت: يکسري کالاها و خدمات به طور ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد



هاشمي از طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ نمي‌توان گفت فقط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1504
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 42,822
  • بازدید کلی : 133,602