loading...
♥♥♥ Mr.Erfan ♥♥♥
MR-Erfan بازدید : 29 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)
هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم

خلاصه اي از مطلب :

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه هاشمي رفسنجاني جزء طراحان شورايي شدن رهبري بود گفت: يکي از ويژگي‌هاي بارز مقام معظم رهبري ذلت باطني ايشان و عزت ظاهري‌شان است.


ادامه اين مطلب : هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




هاشمي جزو طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود ظهر چهارشنبه 13 خرداد 94 | خبرچه

1 ساعت قبل ... کسي نمي‌تواند بگويد من امام را فقط قبول دارم و رهبري را قبول ندارم. مطالب مرتبط: 2 ساعت پيش هاشمي جزو طراحان شورايي شدن رهبري بود/ ذلت باطني يکي از ويژگي بارز مقام معظم رهبري است ... مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه هاشمي رفسنجاني جزو طراحان شورايي شدن رهبري بود گفت: يکي .... ولايت يک امر مستمر است.

آدرس : کليک کنيد
با فلفل سياه و سير، کلسترول را از بين ببريد - فارس

2 ساعت قبل ... وي افزود: مصرف فلفل سياه نيز مفيد است چون به سلولهاي چربي را مي سوزاند.سماق و ريحان نيز براي ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است ؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم · کنايه اکبر عبدي ...

آدرس : کليک کنيد
هاشمي جزو طراحان شورايي شدن رهبري بود/ عزت ظاهري و ذلت باطني از ...

کسي نمي تواند بگويد من امام را فقط قبول دارم و رهبري را قبول ندارم. ولايت يک امر مستمر است. ... وي در پاسخ به اين پرسش که عربستان سعودي هم قاعدتاً در حال حاضر جزء ولايت طاغوت محسوب مي شوند، چرا وضع ... *هاشمي جزو طراحان شورايي شدن رهبري بود

آدرس : کليک کنيد
بکن‌باوئر: فشار انتقادات باعث استعفاي بلاتر شد | فرا پرس

45 دقيقه قبل ... قيصر فوتبال آلمان معتقد است فشار بر سپ بلاتر زياد بوده که مجبور به استعفا شد. ... هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند بگويد من فقط امام را قبول دارم · کنايه اکبر عبدي به ...

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه | پايگاه اطلاع رساني آيت الله هاشمي رفسنجاني

حرف خلافي هم نمي‌زنند و من نمي‌دانم چه کسي اين تصميم را گرفته است. ... بتوانند حرف‌هاي جدي خودشان را درباره رهبري و مسايلي که معمولا در رسانه‌ها نمي‌آيد، بگويند. ... قبل از بازنگري آمده بود «فعلا که کسي مثل امام(ره) مورد قبول اکثريت قاطع مردم نيست، ... تنوع علم و موضوعات به‌گونه‌اي است که يک نفر هرچه هم جامع‌الاطراف باشد، نمي‌تواند در همه ...

آدرس : کليک کنيد
احمدي ن‍ژاديم

البته اين امر خواست رهبري انقلاب است و بايد مورد توجه قرار گيرد. ... چيز زورکي نيست، يک چيز دستوري نيست که کسي دستور بدهد که مردم همدلي کنيد، مردم هم بگويند ...

آدرس : کليک کنيد
حضور "مسئول سايت بالاترين" در گزارش بررسي فتنه - SlideShare

16 سپتامبر 2010 ... بسمه تعالي نمايي اجمالي از يك توطئه نا فرجام فتنه يعني حادثه ايي ... كردن مجلس خبرگان جهت نظارت و نقد رهبري شورايي و مدت دار كردن رهبري ... در انقلاب از خط امام صفحه بعد دلايل كانديداتوري خاتمي جز خاتمي كسي را ...... کند بگويد که من ولايت مطلقه را تنها در چارچوب قانون اساسي قبول دارم و اين يعني محدود کردن رهبري .

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري بين المللي تسنيم - جزئياتي از نامه خصوصي به هاشمي و ...

27 دسامبر 2014 ... سئوال مردم اين است که با وجود تفقد ويژه مقام معظم رهبري در خطبه 29 ... اسلامي و يکي ولايت فقيه که آقاي هاشمي اصلاح کرد و گفت من فقط آن دو تا را ... آقاي کروبي مي‌گويد بله من اعتقاد دارم که امام (ره) الان هم که از دنيا رفته‌اند ناظر ما هستند. ... ما هم آقاي عسگر اولادي را به عنوان معلم و کسي که حق دارند به ما دستور بدهند، قبول ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني رجا

مفهوم «انتظار» در انديشه امام خميني (ره)/ خاطره سيد حسن نصرالله از توصيه رهبر ... اگر مذاکرات شکست بخورد گزينه‌هاي ما بسيار محدود و پرهزينه خواهد بود! .... موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني گفت: کسي که در خط ولايت و خط امام (ره) است، ..... مهندس هاشمي ... من و ماه. مسلک آزادگان يا ديپلماسي راست گويان؟!! پلاک اول. پدري که به تو علم مي ...

آدرس : کليک کنيد
زمستان 93 - ولي امر مسلمين جهان امام مطلق سيد علي س

26 ژانويه 2015 ... مدير مسئول موسسه کيهان افزود: برداشت من اين است که بعضي‌ها ممکن است مسئله ... چرا حال به دنبال خريد است و در جواب بايد گفت چون نياز دارد؛ اگر بگويند يکي از امتيازات ... سکوت در پرونده مهدي هاشمي بود و او هم عنوان کرد: مراقب نارنجک‌هاي دودزا باشيم، اين ... يعني ولايت را فقط مخصوص دوازده امام معصوم مي دانيد يا خير؟

آدرس : کليک کنيد
مطالب جديدتر - دل نوشته هاي سياسي فرهنگي - بلاگفا

اشتباه است اگر كسى خيال كند همان كارهايى كه ديگر حكومتها و ديگر كارگزاران دولتها در دنيا ... من يكى از مسؤولان را در محضرى ديدم كه برخوردش با مردم قدرى متكبرانه بود. .... تعليق شد يك امر مقدس كه ايران اصلاً حق ندارد نزديكش برود! .... رهبر معظم انقلاب است ولي متاسفانه شعور سياسي عده اي از مدعيان ولايت همجنان ..... من اين فكر را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
جنبش راه سبز - نامه سرگشاده حسين انصاري راد به رهبري و آيات عظام ...

9 مه 2013 ... جرس: حجت الاسلام حسين انصاري راد، امام جمعه سابق نيشابور و رئيس ... اساسي (اصل ??) کسي است که جرم او در دادگاه صالح ثابت نشده باشد و هيچ امري نمي تواند .... اتهامات قابل پذيرش نبود و سکوت نسبت به آن از يک طرف قبول اتهامات بود و از ... کرده است و آمر و مأموري جز شوراي نگهبان در ارتکاب به نقض قانون وجود ندارد.

آدرس : کليک کنيد
خاتمي نامه

5 آوريل 2009 ... به گمان من خاتمي را نمي‌توان به زندان انداخت، پس مي‌تواند با آزادي ... خود خاتمي هم نياز به نقد داشت و من يکي قصد داشتم پس از نوشته‌هاي ... مقام يعني رهبر است؛ با فرض قبول ولايت فقيه به عنوان يکي از مهم‌ترين اصول ... برگشت به اصول است» يا «اصلاً انقلاب ما براي اصلاح بود»، معنايي جز جهل يا رياي گوينده‌ي آن ندارد.

آدرس : کليک کنيد
روزنويس مجتبي واحدي : June 2012

2 ژوئن 2012 ... يقين دارم اين افراد که آنها را ننگ ايران و موجب سرشکستگي مسلمانان مي ... واضح تر بگويم . من ... البته ، هرکس در انتخاب راه خود آزاد است و من به کساني که ادعاي اصلي ... در مي آورم يعني حد اقل براي يکي دو هفته ، فقط « خواننده» خواهم بود. .... اگر قبول دارندآيا گمان مي کنند مي توانند « رئيس جمهور مورد پسند رهبر » باشند ؟

آدرس : کليک کنيد
افشاي جلسات سري حزب جمهوري توسط "موسوي"/ سران فتنه، سر فتنه ...

8 ژوئن 2014 ... به نظر شما مشکلات تحزب در ايران به دليل گم کردن راهي بود که از حزب جمهوري ... بادامچيان: حزب جمهوري اسلامي يک بحث مقطعي بود که به برکت امام، ولايت و فقاهت و ... من از حزب به شما دونفر (آيت‌الله خامنه‌اي و هاشمي رفسنجاني) بيم دارم ... بيم از شوراي مرکزي و بدنه است که امام(ره) مردم را بدنه مي‌دانند از چه کسي نگران است؟

آدرس : کليک کنيد
منتقد (نه مخالف)، مستقل (نه جناحي) - از امروز (وقايع روز)

25 ژانويه 2013 ... ناگهان يک واقعيت تلخ ذهنم را مشغول کرد و آن اين بود که چرا ماموستا ملاقادر به عنوان ... علي رغم شعارهاي تندي كه عليه ايشان داده شد، آقاي هاشمي گفت من بعد از اين دو ... 3- درست است که آقاي هاشمي تأکيد داشتند بر انتخابات آزاد و رهبري اين عمل .... تاريخي به اين امر شهادت مي دهند كه شوراي انقلاب، پس از سفر دي ماه شهيد مطهري ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني رجا

مفهوم «انتظار» در انديشه امام خميني (ره)/ خاطره سيد حسن نصرالله از توصيه رهبر ... اگر مذاکرات شکست بخورد گزينه‌هاي ما بسيار محدود و پرهزينه خواهد بود! .... موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني گفت: کسي که در خط ولايت و خط امام (ره) است، ..... مهندس هاشمي ... من و ماه. مسلک آزادگان يا ديپلماسي راست گويان؟!! پلاک اول. پدري که به تو علم مي ...

آدرس : کليک کنيد
زمستان 93 - ولي امر مسلمين جهان امام مطلق سيد علي س

26 ژانويه 2015 ... مدير مسئول موسسه کيهان افزود: برداشت من اين است که بعضي‌ها ممکن است مسئله ... چرا حال به دنبال خريد است و در جواب بايد گفت چون نياز دارد؛ اگر بگويند يکي از امتيازات ... سکوت در پرونده مهدي هاشمي بود و او هم عنوان کرد: مراقب نارنجک‌هاي دودزا باشيم، اين ... يعني ولايت را فقط مخصوص دوازده امام معصوم مي دانيد يا خير؟

آدرس : کليک کنيد
مطالب جديدتر - دل نوشته هاي سياسي فرهنگي - بلاگفا

اشتباه است اگر كسى خيال كند همان كارهايى كه ديگر حكومتها و ديگر كارگزاران دولتها در دنيا ... من يكى از مسؤولان را در محضرى ديدم كه برخوردش با مردم قدرى متكبرانه بود. .... تعليق شد يك امر مقدس كه ايران اصلاً حق ندارد نزديكش برود! .... رهبر معظم انقلاب است ولي متاسفانه شعور سياسي عده اي از مدعيان ولايت همجنان ..... من اين فكر را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
جنبش راه سبز - نامه سرگشاده حسين انصاري راد به رهبري و آيات عظام ...

9 مه 2013 ... جرس: حجت الاسلام حسين انصاري راد، امام جمعه سابق نيشابور و رئيس ... اساسي (اصل ??) کسي است که جرم او در دادگاه صالح ثابت نشده باشد و هيچ امري نمي تواند .... اتهامات قابل پذيرش نبود و سکوت نسبت به آن از يک طرف قبول اتهامات بود و از ... کرده است و آمر و مأموري جز شوراي نگهبان در ارتکاب به نقض قانون وجود ندارد.

آدرس : کليک کنيد
خاتمي نامه

5 آوريل 2009 ... به گمان من خاتمي را نمي‌توان به زندان انداخت، پس مي‌تواند با آزادي ... خود خاتمي هم نياز به نقد داشت و من يکي قصد داشتم پس از نوشته‌هاي ... مقام يعني رهبر است؛ با فرض قبول ولايت فقيه به عنوان يکي از مهم‌ترين اصول ... برگشت به اصول است» يا «اصلاً انقلاب ما براي اصلاح بود»، معنايي جز جهل يا رياي گوينده‌ي آن ندارد.

آدرس : کليک کنيد
روزنويس مجتبي واحدي : June 2012

2 ژوئن 2012 ... يقين دارم اين افراد که آنها را ننگ ايران و موجب سرشکستگي مسلمانان مي ... واضح تر بگويم . من ... البته ، هرکس در انتخاب راه خود آزاد است و من به کساني که ادعاي اصلي ... در مي آورم يعني حد اقل براي يکي دو هفته ، فقط « خواننده» خواهم بود. .... اگر قبول دارندآيا گمان مي کنند مي توانند « رئيس جمهور مورد پسند رهبر » باشند ؟

آدرس : کليک کنيد
افشاي جلسات سري حزب جمهوري توسط "موسوي"/ سران فتنه، سر فتنه ...

8 ژوئن 2014 ... به نظر شما مشکلات تحزب در ايران به دليل گم کردن راهي بود که از حزب جمهوري ... بادامچيان: حزب جمهوري اسلامي يک بحث مقطعي بود که به برکت امام، ولايت و فقاهت و ... من از حزب به شما دونفر (آيت‌الله خامنه‌اي و هاشمي رفسنجاني) بيم دارم ... بيم از شوراي مرکزي و بدنه است که امام(ره) مردم را بدنه مي‌دانند از چه کسي نگران است؟

آدرس : کليک کنيد
منتقد (نه مخالف)، مستقل (نه جناحي) - از امروز (وقايع روز)

25 ژانويه 2013 ... ناگهان يک واقعيت تلخ ذهنم را مشغول کرد و آن اين بود که چرا ماموستا ملاقادر به عنوان ... علي رغم شعارهاي تندي كه عليه ايشان داده شد، آقاي هاشمي گفت من بعد از اين دو ... 3- درست است که آقاي هاشمي تأکيد داشتند بر انتخابات آزاد و رهبري اين عمل .... تاريخي به اين امر شهادت مي دهند كه شوراي انقلاب، پس از سفر دي ماه شهيد مطهري ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني رجا

مفهوم «انتظار» در انديشه امام خميني (ره)/ خاطره سيد حسن نصرالله از توصيه رهبر ... اگر مذاکرات شکست بخورد گزينه‌هاي ما بسيار محدود و پرهزينه خواهد بود! .... موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني گفت: کسي که در خط ولايت و خط امام (ره) است، ..... مهندس هاشمي ... من و ماه. مسلک آزادگان يا ديپلماسي راست گويان؟!! پلاک اول. پدري که به تو علم مي ...

آدرس : کليک کنيد
زمستان 93 - ولي امر مسلمين جهان امام مطلق سيد علي س

26 ژانويه 2015 ... مدير مسئول موسسه کيهان افزود: برداشت من اين است که بعضي‌ها ممکن است مسئله ... چرا حال به دنبال خريد است و در جواب بايد گفت چون نياز دارد؛ اگر بگويند يکي از امتيازات ... سکوت در پرونده مهدي هاشمي بود و او هم عنوان کرد: مراقب نارنجک‌هاي دودزا باشيم، اين ... يعني ولايت را فقط مخصوص دوازده امام معصوم مي دانيد يا خير؟

آدرس : کليک کنيد
مطالب جديدتر - دل نوشته هاي سياسي فرهنگي - بلاگفا

اشتباه است اگر كسى خيال كند همان كارهايى كه ديگر حكومتها و ديگر كارگزاران دولتها در دنيا ... من يكى از مسؤولان را در محضرى ديدم كه برخوردش با مردم قدرى متكبرانه بود. .... تعليق شد يك امر مقدس كه ايران اصلاً حق ندارد نزديكش برود! .... رهبر معظم انقلاب است ولي متاسفانه شعور سياسي عده اي از مدعيان ولايت همجنان ..... من اين فكر را قبول دارم.

آدرس : کليک کنيد
جنبش راه سبز - نامه سرگشاده حسين انصاري راد به رهبري و آيات عظام ...

9 مه 2013 ... جرس: حجت الاسلام حسين انصاري راد، امام جمعه سابق نيشابور و رئيس ... اساسي (اصل ??) کسي است که جرم او در دادگاه صالح ثابت نشده باشد و هيچ امري نمي تواند .... اتهامات قابل پذيرش نبود و سکوت نسبت به آن از يک طرف قبول اتهامات بود و از ... کرده است و آمر و مأموري جز شوراي نگهبان در ارتکاب به نقض قانون وجود ندارد.

آدرس : کليک کنيد
خاتمي نامه

5 آوريل 2009 ... به گمان من خاتمي را نمي‌توان به زندان انداخت، پس مي‌تواند با آزادي ... خود خاتمي هم نياز به نقد داشت و من يکي قصد داشتم پس از نوشته‌هاي ... مقام يعني رهبر است؛ با فرض قبول ولايت فقيه به عنوان يکي از مهم‌ترين اصول ... برگشت به اصول است» يا «اصلاً انقلاب ما براي اصلاح بود»، معنايي جز جهل يا رياي گوينده‌ي آن ندارد.

آدرس : کليک کنيد
روزنويس مجتبي واحدي : June 2012

2 ژوئن 2012 ... يقين دارم اين افراد که آنها را ننگ ايران و موجب سرشکستگي مسلمانان مي ... واضح تر بگويم . من ... البته ، هرکس در انتخاب راه خود آزاد است و من به کساني که ادعاي اصلي ... در مي آورم يعني حد اقل براي يکي دو هفته ، فقط « خواننده» خواهم بود. .... اگر قبول دارندآيا گمان مي کنند مي توانند « رئيس جمهور مورد پسند رهبر » باشند ؟

آدرس : کليک کنيد
افشاي جلسات سري حزب جمهوري توسط "موسوي"/ سران فتنه، سر فتنه ...

8 ژوئن 2014 ... به نظر شما مشکلات تحزب در ايران به دليل گم کردن راهي بود که از حزب جمهوري ... بادامچيان: حزب جمهوري اسلامي يک بحث مقطعي بود که به برکت امام، ولايت و فقاهت و ... من از حزب به شما دونفر (آيت‌الله خامنه‌اي و هاشمي رفسنجاني) بيم دارم ... بيم از شوراي مرکزي و بدنه است که امام(ره) مردم را بدنه مي‌دانند از چه کسي نگران است؟

آدرس : کليک کنيد
منتقد (نه مخالف)، مستقل (نه جناحي) - از امروز (وقايع روز)

25 ژانويه 2013 ... ناگهان يک واقعيت تلخ ذهنم را مشغول کرد و آن اين بود که چرا ماموستا ملاقادر به عنوان ... علي رغم شعارهاي تندي كه عليه ايشان داده شد، آقاي هاشمي گفت من بعد از اين دو ... 3- درست است که آقاي هاشمي تأکيد داشتند بر انتخابات آزاد و رهبري اين عمل .... تاريخي به اين امر شهادت مي دهند كه شوراي انقلاب، پس از سفر دي ماه شهيد مطهري ...

آدرس : کليک کنيد
فدائيان امام خامنه اي

کلمه رهبر به نفع ما و کلمه امام به نفع آقاي خميني است. ... آقاي هاشمي آمدند 5 روزبعد از رحلت امام خميني در دومين خطبه اولين نماز جمعه ي بعداز رحلت امام ... انگار يکي به شما بگويد من چون خيلي شما را دوست دارم، افکار شما را با شما دفن مي کنم. .... کنند و بر همين اساس بود که با طراحي جديد دولت براي مذاکره درخصوص موضوع هسته اي موافقت شد تا ...

آدرس : کليک کنيد
رضا خاتمي: سحرخيز براي خوش آمد عده اي آن حرف ها را زد/ همه چيزم از امام ...

20 فوريه 2015 ... بهانه گفت و گوي جماران با سيدمحمدرضا خاتمي يک ادعاي واهي بود. .... امام تئوري اي به عنوان ولايت فقيه ارائه مي دهند، اما آيا تئوري به اين ... هم بايد به قانون اساسي باشد که فقه را فقط يکي از وجوه صلاحيت رهبر مي داند ... يکي از دلايل ديگري که که من براي اين نظر دارم اين است که امام مصلحت ...... طراحي و توليد: "ايران سامانه".

آدرس : کليک کنيد
روايت اشک‌آلود بشارتي از فتنه 88 | پرسانيوز

12 ژانويه 2014 ... دکتر تهراني از بازجوهاي خون‌خواه بود که واقعا سر مي‌بريد، خدا شاهد است. ... من يک خاطره‌اي جالب بگويم؛ مرحوم آيت‌الله پسنديده برادر بزرگ امام (ره) در خمين بودند و ... همه کساني که در جمع حضور داشتند ساکت شدند، يعني قبول مي‌کنيم يا اگر ... بعد از آنکه مقام معظم رهبري رئيس جمهور شدند، من قائم مقام وزير امور خارجه بودم و ...

آدرس : کليک کنيد
عراقچي: هزينه هتل‌ مذاکرات را يک بار ما مي‌دهيم، يک بار 1+5/ روانچي از من ...

15 مارس 2015 ... سيد عباس عراقچي معاون امور حقوقي و بين‌المللي وزارت امور خارجه و عضو ... ديگران بايد بگويند. ... خوب ملاحظات و دغدغه‌هايي که رهبري داشتند کاملا به جا بود مبني براينکه ... آن کساني که فکر مي‌کنند اينها جنگ زرگري است يک مقدار تعمق کنند که .... تعبيري که حضرت آقا يک بار به کار بردند را واقعا قبول دارم که ما آرمان ...

آدرس : کليک کنيد
روزنويس مجتبي واحدي : January 2013

4 ژانويه 2013 ... البته حدس دوستان اصلاح طلب من ، با منطق « حاکميت کارآمد و منصفانه » تطابق ... بر همين اساس روز بيستم ارديبهشت ماه ???? سرمقاله اي با تيتر « با چه زباني بگويند؟ ... يک ماه بعد از آن ، رهبر جمهوري اسلامي در يک کودتاي علني ، احمدي نژاد را در ... اما هرچه بود حکومت ، پيشاپيش به سراغ کساني رفت که قرار است در ماههاي ...

آدرس : کليک کنيد
سومين حرم اهلبيت - چرک نويس انقلابي ( خامنيسم )

حرفاش همه الکي بود و ملت و مردم همه سر کار و شان رهبر اين مملکت بازيچه اين آقا زاده. ... چه کسي يک جمله از آقا ( روحي له الفدا) و امام (ره) مي تواند بياورد که بگويد نمايندگان من ... آن حرف و اين حرف فقط يکي است و آن به فعليت نرسيدن آرمان هاي بلند اسلام است. ... امروز مسئوليت، بزرگ است براي ما، ما نصف راه هستيم و من خوف اين را دارم که قضي?  ...

آدرس : کليک کنيد
به وب سايت رسمي سيد حسن خميني خوش آمديد - گفت‌وگوي مهرنامه با حجت ...

15 ژوئن 2012 ... آيا امام خميني اهل تأويل بود؟ ... و اين راه پنجم، همان قاعده «وضع الفاظ براي ارواح معاني» است که از علم ... به نظر من امام هم مانند ملاصدرا از گروه پنجمي بودند که من آن را با قاعده‌‌ي .... الفاظ براي ارواح معاني» قابل تسري به همه الفاظ نيست، من هم قبول دارم و در ... هر کسي ناگزير از طراحي يک سلسله و زنجيره معرفتي از معرفت‌شناسي ...

آدرس : کليک کنيد
آذرباد

نوذر: چند سال چشمات بسته بود، نديدي چه بلايي سر بسيجي آوردن. ... يکي از خواسته‌هاي به‌حق مردم از نظام دادرسي، برقراري عدالت ميان همه افراد است و اينکه .... و اين شبکه‌ها مخالفتي با ولايت فقيه ندارند و اگر رهبري بگويند من هم ديگر در اين شبکه‌ها .... اين امر فقط در فرديد خلاصه نشد و در کساني که مسير او را ادامه دادند نيز مشهود بوده است.

آدرس : کليک کنيد
فدائيان امام خامنه اي

کلمه رهبر به نفع ما و کلمه امام به نفع آقاي خميني است. ... آقاي هاشمي آمدند 5 روزبعد از رحلت امام خميني در دومين خطبه اولين نماز جمعه ي بعداز رحلت امام ... انگار يکي به شما بگويد من چون خيلي شما را دوست دارم، افکار شما را با شما دفن مي کنم. .... کنند و بر همين اساس بود که با طراحي جديد دولت براي مذاکره درخصوص موضوع هسته اي موافقت شد تا ...

آدرس : کليک کنيد
رضا خاتمي: سحرخيز براي خوش آمد عده اي آن حرف ها را زد/ همه چيزم از امام ...

20 فوريه 2015 ... بهانه گفت و گوي جماران با سيدمحمدرضا خاتمي يک ادعاي واهي بود. .... امام تئوري اي به عنوان ولايت فقيه ارائه مي دهند، اما آيا تئوري به اين ... هم بايد به قانون اساسي باشد که فقه را فقط يکي از وجوه صلاحيت رهبر مي داند ... يکي از دلايل ديگري که که من براي اين نظر دارم اين است که امام مصلحت ...... طراحي و توليد: "ايران سامانه".

آدرس : کليک کنيد
روايت اشک‌آلود بشارتي از فتنه 88 | پرسانيوز

12 ژانويه 2014 ... دکتر تهراني از بازجوهاي خون‌خواه بود که واقعا سر مي‌بريد، خدا شاهد است. ... من يک خاطره‌اي جالب بگويم؛ مرحوم آيت‌الله پسنديده برادر بزرگ امام (ره) در خمين بودند و ... همه کساني که در جمع حضور داشتند ساکت شدند، يعني قبول مي‌کنيم يا اگر ... بعد از آنکه مقام معظم رهبري رئيس جمهور شدند، من قائم مقام وزير امور خارجه بودم و ...

آدرس : کليک کنيد
عراقچي: هزينه هتل‌ مذاکرات را يک بار ما مي‌دهيم، يک بار 1+5/ روانچي از من ...

15 مارس 2015 ... سيد عباس عراقچي معاون امور حقوقي و بين‌المللي وزارت امور خارجه و عضو ... ديگران بايد بگويند. ... خوب ملاحظات و دغدغه‌هايي که رهبري داشتند کاملا به جا بود مبني براينکه ... آن کساني که فکر مي‌کنند اينها جنگ زرگري است يک مقدار تعمق کنند که .... تعبيري که حضرت آقا يک بار به کار بردند را واقعا قبول دارم که ما آرمان ...

آدرس : کليک کنيد
روزنويس مجتبي واحدي : January 2013

4 ژانويه 2013 ... البته حدس دوستان اصلاح طلب من ، با منطق « حاکميت کارآمد و منصفانه » تطابق ... بر همين اساس روز بيستم ارديبهشت ماه ???? سرمقاله اي با تيتر « با چه زباني بگويند؟ ... يک ماه بعد از آن ، رهبر جمهوري اسلامي در يک کودتاي علني ، احمدي نژاد را در ... اما هرچه بود حکومت ، پيشاپيش به سراغ کساني رفت که قرار است در ماههاي ...

آدرس : کليک کنيد
سومين حرم اهلبيت - چرک نويس انقلابي ( خامنيسم )

حرفاش همه الکي بود و ملت و مردم همه سر کار و شان رهبر اين مملکت بازيچه اين آقا زاده. ... چه کسي يک جمله از آقا ( روحي له الفدا) و امام (ره) مي تواند بياورد که بگويد نمايندگان من ... آن حرف و اين حرف فقط يکي است و آن به فعليت نرسيدن آرمان هاي بلند اسلام است. ... امروز مسئوليت، بزرگ است براي ما، ما نصف راه هستيم و من خوف اين را دارم که قضي?  ...

آدرس : کليک کنيد
به وب سايت رسمي سيد حسن خميني خوش آمديد - گفت‌وگوي مهرنامه با حجت ...

15 ژوئن 2012 ... آيا امام خميني اهل تأويل بود؟ ... و اين راه پنجم، همان قاعده «وضع الفاظ براي ارواح معاني» است که از علم ... به نظر من امام هم مانند ملاصدرا از گروه پنجمي بودند که من آن را با قاعده‌‌ي .... الفاظ براي ارواح معاني» قابل تسري به همه الفاظ نيست، من هم قبول دارم و در ... هر کسي ناگزير از طراحي يک سلسله و زنجيره معرفتي از معرفت‌شناسي ...

آدرس : کليک کنيد
آذرباد

نوذر: چند سال چشمات بسته بود، نديدي چه بلايي سر بسيجي آوردن. ... يکي از خواسته‌هاي به‌حق مردم از نظام دادرسي، برقراري عدالت ميان همه افراد است و اينکه .... و اين شبکه‌ها مخالفتي با ولايت فقيه ندارند و اگر رهبري بگويند من هم ديگر در اين شبکه‌ها .... اين امر فقط در فرديد خلاصه نشد و در کساني که مسير او را ادامه دادند نيز مشهود بوده است.

آدرس : کليک کنيد
فدائيان امام خامنه اي

کلمه رهبر به نفع ما و کلمه امام به نفع آقاي خميني است. ... آقاي هاشمي آمدند 5 روزبعد از رحلت امام خميني در دومين خطبه اولين نماز جمعه ي بعداز رحلت امام ... انگار يکي به شما بگويد من چون خيلي شما را دوست دارم، افکار شما را با شما دفن مي کنم. .... کنند و بر همين اساس بود که با طراحي جديد دولت براي مذاکره درخصوص موضوع هسته اي موافقت شد تا ...

آدرس : کليک کنيد
رضا خاتمي: سحرخيز براي خوش آمد عده اي آن حرف ها را زد/ همه چيزم از امام ...

20 فوريه 2015 ... بهانه گفت و گوي جماران با سيدمحمدرضا خاتمي يک ادعاي واهي بود. .... امام تئوري اي به عنوان ولايت فقيه ارائه مي دهند، اما آيا تئوري به اين ... هم بايد به قانون اساسي باشد که فقه را فقط يکي از وجوه صلاحيت رهبر مي داند ... يکي از دلايل ديگري که که من براي اين نظر دارم اين است که امام مصلحت ...... طراحي و توليد: "ايران سامانه".

آدرس : کليک کنيد
روايت اشک‌آلود بشارتي از فتنه 88 | پرسانيوز

12 ژانويه 2014 ... دکتر تهراني از بازجوهاي خون‌خواه بود که واقعا سر مي‌بريد، خدا شاهد است. ... من يک خاطره‌اي جالب بگويم؛ مرحوم آيت‌الله پسنديده برادر بزرگ امام (ره) در خمين بودند و ... همه کساني که در جمع حضور داشتند ساکت شدند، يعني قبول مي‌کنيم يا اگر ... بعد از آنکه مقام معظم رهبري رئيس جمهور شدند، من قائم مقام وزير امور خارجه بودم و ...

آدرس : کليک کنيد
عراقچي: هزينه هتل‌ مذاکرات را يک بار ما مي‌دهيم، يک بار 1+5/ روانچي از من ...

15 مارس 2015 ... سيد عباس عراقچي معاون امور حقوقي و بين‌المللي وزارت امور خارجه و عضو ... ديگران بايد بگويند. ... خوب ملاحظات و دغدغه‌هايي که رهبري داشتند کاملا به جا بود مبني براينکه ... آن کساني که فکر مي‌کنند اينها جنگ زرگري است يک مقدار تعمق کنند که .... تعبيري که حضرت آقا يک بار به کار بردند را واقعا قبول دارم که ما آرمان ...

آدرس : کليک کنيد
روزنويس مجتبي واحدي : January 2013

4 ژانويه 2013 ... البته حدس دوستان اصلاح طلب من ، با منطق « حاکميت کارآمد و منصفانه » تطابق ... بر همين اساس روز بيستم ارديبهشت ماه ???? سرمقاله اي با تيتر « با چه زباني بگويند؟ ... يک ماه بعد از آن ، رهبر جمهوري اسلامي در يک کودتاي علني ، احمدي نژاد را در ... اما هرچه بود حکومت ، پيشاپيش به سراغ کساني رفت که قرار است در ماههاي ...

آدرس : کليک کنيد
سومين حرم اهلبيت - چرک نويس انقلابي ( خامنيسم )

حرفاش همه الکي بود و ملت و مردم همه سر کار و شان رهبر اين مملکت بازيچه اين آقا زاده. ... چه کسي يک جمله از آقا ( روحي له الفدا) و امام (ره) مي تواند بياورد که بگويد نمايندگان من ... آن حرف و اين حرف فقط يکي است و آن به فعليت نرسيدن آرمان هاي بلند اسلام است. ... امروز مسئوليت، بزرگ است براي ما، ما نصف راه هستيم و من خوف اين را دارم که قضي?  ...

آدرس : کليک کنيد
به وب سايت رسمي سيد حسن خميني خوش آمديد - گفت‌وگوي مهرنامه با حجت ...

15 ژوئن 2012 ... آيا امام خميني اهل تأويل بود؟ ... و اين راه پنجم، همان قاعده «وضع الفاظ براي ارواح معاني» است که از علم ... به نظر من امام هم مانند ملاصدرا از گروه پنجمي بودند که من آن را با قاعده‌‌ي .... الفاظ براي ارواح معاني» قابل تسري به همه الفاظ نيست، من هم قبول دارم و در ... هر کسي ناگزير از طراحي يک سلسله و زنجيره معرفتي از معرفت‌شناسي ...

آدرس : کليک کنيد
آذرباد

نوذر: چند سال چشمات بسته بود، نديدي چه بلايي سر بسيجي آوردن. ... يکي از خواسته‌هاي به‌حق مردم از نظام دادرسي، برقراري عدالت ميان همه افراد است و اينکه .... و اين شبکه‌ها مخالفتي با ولايت فقيه ندارند و اگر رهبري بگويند من هم ديگر در اين شبکه‌ها .... اين امر فقط در فرديد خلاصه نشد و در کساني که مسير او را ادامه دادند نيز مشهود بوده است.

آدرس : کليک کنيد



هاشمي جزء طراحان شورايي‌ شدن رهبري بود/ ولايت يک امر مستمر است؛ کسي نمي‌تواند ب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1504
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 464
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 756
  • بازدید ماه : 756
  • بازدید سال : 42,877
  • بازدید کلی : 133,657