loading...
♥♥♥ Mr.Erfan ♥♥♥
MR-Erfan بازدید : 34 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)
سعادت: «دردسرهاي عظيم»، پتانسيل ادامه دار شدن داشت/ دوست دارم کار کودک انجام دهم

خلاصه اي از مطلب :

مريم سعادت گفت: زماني که در سري اول اين سريال «دردسرهاي عظيم» بازي مي‌کردم، به شدت قصه اثر را دوست داشتم.ضمن اينکه متن سريال به گونه‌اي به نگارش درآمده بود که پتانسيل ادامه دار شدنش از همان ابتدا وجود داشت.


ادامه اين مطلب : سعادت: «دردسرهاي عظيم»، پتانسيل ادامه دار شدن داشت/ دوست دارم کار کودک انجام دهم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




نمايش - نشريه ثمر

رييس‌جمهور برپايي و تحقق زندگي سعادتمند سرشار از محبت و عدالت را در گرو ..... شدن در آموزش و پرورش به انجام امور عام‌المنفعه مشغول شدم و همچنين به کار اقتصادي و كسب ... از اصول مهم و اولويت دار مورد حمايت دولت دهم بوده و سياست‌ها و برنامه ريزي‌هاي كلان و ..... پدرم خيلى به خواندن و نوشتن علاقه داشت و هميشه مي‌گفت «من فرزندم را دوست دارم، ...

آدرس : کليک کنيد
مهران مديري

در ادامه جمشيدي از پرسش درباره کار جديد مهران مديري پرهيز و اعلام کرد گويا قرار ... که خبر کار تازه‌اي از مديري در رسانه مطرح مي‌شد و مشخص نيست او پس از وادار شدن به .... سريالي مانند «دردسرهاي عظيم 2» كه در پخش سري نخست خود ثابت كرد پتانسيل ..... اظهار داشت: قطعا از آن استقبال مي کنم زيرا مي دانم در جامعه روان شناسي، تخلفاتي انجام ...

آدرس : کليک کنيد
و اما خوزستان ...

مي نويسد که برون سپري کارها در خوزستان يعني اينکه کار را به نيروي ... قرار بگيرد که فکر مي کنم ظرفيت و پتانسيلي نداشته باشد که دشمن اصفهان را مورد طمع خود ..... مدير تعاوني هاي مسکن مهر خوزستان بيان داشت: هر روزي که از ادامه دار شدن مخالفت با .... نمي دانم به چيزهايي که دوست دارم انجام شوند و ممانعت ها را مي بينم فکر کنم و يا به ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار به روز سينماي ايران - خانه ي هنرمندان

با شش فيلم در جشنواره فيلم فجر امسال حضور دارم و فکر مي کنم از فيلم ... اين فيلم چندي قبل در بخش كودك جشنواره بين‌المللي برلين با عنوان نماينده ايران ..... حسيني در ادامه اظهار داشت:‌ اين همه کارهاي فرهنگي و هنري مختلف در کشور توسط دولت انجام مي .... که نگاهي حرفه اي به سينما دارد و به ستاره دنباله دار شدن مي انديشد نه شهاب زودگذر!

آدرس : کليک کنيد
ماجراي صداي نازک اکبر عبدي در کله‌پزي - مشرق نيوز | mashreghnews.ir

24 جولاي 2013 ... من به شخصه دوست داشتم کاري در حال و هواي نمايش "دندون طلا" بسازم و تمام ... است کار بامزه‌اي که در عين حال حرفي براي گفتن داشته باشد، انجام دهم. ... در ادامه عبدالله اسکندري طراح گريم مجموعه درباره همکاري خود با .... سعادت را دارم که در کار جديدش کنارش باشم؛ سريال طنزي که هشدار مي‎دهد. .... او بعدها سکان دار خانواده مي‎شود.

آدرس : کليک کنيد
ارديبهشت 1393 - حاجي محمد شادكام

21 مه 2014 ... با متوقف شدن طرح عقيم کردن مردان در مراکز دولتي، به گفته زنان، قرص هاي ... طور رايگان انجام مي شد برخي از مردان بدون تفکر کافي به اين کار مبادرت ... يک کارمند بانک، عکس دو کودک خردسال خود را که کوچکي شش ماه دارد روي ... و به آنچه که دولت مي گويد باور دارند و فرزندان بيشتري خواهند داشت. ..... من دوست دارم علي را.

آدرس : کليک کنيد
پرسش و پاسخ در حوزه معنويت - گروه تحقيقاتي عباس منش

1 روز پيش ... قرآن، معنويت، موفقيت مالي، سلامتي، کسب و کار، روابط .... توسط حضرت عيسي ، تبديل شدن عصا به مار عظيم و يد بيضا حضرت موسي و ديگر معجزات ..... مي دونستم که دوستي ما براي هميشه ادامه داره و مشکلي با لبخند ها نخواهيم داشت. .... ارائه کنه که براي شروع رهايي از اين مشکلات بايد چه کاري انجام دهم و سپس نحوه انجام اون ...

آدرس : کليک کنيد
قوانين گمرک -

بعد از حدود 30 سال فعاليت در اجرا در نظر دارم به اين سمت حركت كنم ... تهران شد و رقابت نزديكي با محمدباقر قاليباف براي احراز اين پست داشت. ... او همه كارهاي عمراني عظيم دانشگاه آزاد را در دفتر كاري 16 متري انجام مي‌دهد. ... سوي خداوند و به وسيله رسول او براي تامين سعادت و كمال دنيوي و اخروي انسان آمده است. ..... حتي تعداد در حال زياد شدن است.

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه با داريوش بهشتي ، اهدا کننده ماموگرافي - وبسايت خلخاليم

24 نوامبر 2014 ... چه شد که تصميم به اهدا دستگاه ماموگرافي گرفتيد و وعده اين کار با چه ..... و يا راي اعتماد مردم را ، آيا باز هم اين اعمال خيرخواهانه ادامه خواهد داشت ؟ ..... اگر من(خودم رو عرض ميکنم)کاري از دستم برنمياد تا براي شهرم انجام دهم .... در آمد کافي عدم توسعه يافتگي با توجه به پتانسيل عظيم گردشگري _ تا .... حاج داريوش دوستت داريم

آدرس : کليک کنيد
اشارات - تاملات ( يادداشت هاي فرهنگي )

بلکه اين توفيقي است که کار بوسيله ما انجام شود و مزد آن کار را ما بگيريم. ... فکري نسل جوانمان افزوده شود نبايد توقع داشت که حجم عظيم تبليغي فرهنگ مهاجم باعث .... امسال نمي خواهم سفرنامه اي بنويسم و دوست دارم آنچه گذشت بين خودم و شهيدان و خدايمان ..... اما از آنجا که مي دانم تا فرصت دست به قلم شدن پيدا کنم کار از کار گذشته است!

آدرس : کليک کنيد
سخن معلم | پاسخ قديري ابيانه به يک گزارش در سخن معلم

اولا روز معلم را گرامي مي دارم و براي همه معلمان کشورمان رفاه دنيوي و سعادت اخروي و توفيق روز ... اما مسئله اين است که در باره معلمان عده اي سعي مي کنند کار را به اعتراضات و ... خدمتي که بنده مي توانم انجام دهم با دليل و منطق به معلمان عزيز عرض کنم اين نوع ..... من آقاي ابيانه را دوست دارم و از اخلاص و دلسوزي ايشان براي ملت و دولت شک ندارم و ...

آدرس : کليک کنيد
فلک را سقف بشکافيم وطرحي نو دراندازيم - اجتماعي

22 سپتامبر 2011 ... در سر تا سر دنيا بيش از پنجاه ميليون کودک به انجام بازي تنيس علاقه مند شده و ... اين طبقه جديد سرمايه دار در ايران را بيش از ديگر طبقات منتفع كرده است. ... واشنگتن پست در ادامه مي نويسد: " ما در اينجا محيطي لوكس و آرام براي ..... چهار هفته بعد رئيس شرکت به آنها سر زد و گفت: "مي دانم که شما خيلي سخت کار مي کنيد.

آدرس : کليک کنيد
مهر 1392 - بهترين هديه به همسر - بلاگفا

حضرت علي ع مي فرمايد:« داناترين مردم آن است که بيشتر از همه به فرجام کار بنگرد » ... يکديگر در گذرند آيا دوست نمي داريد که خدا هم در حق شما مغفرت و احسان فرمايد؟ .... اکنون عبادات را فقط به خاطر رفع تکليف انجام مي دهم . از شما تقاضاي راهنمايي دارم . ..... بسيار زيادي دارد و بايد تلاش کنيم از اين ظرفيت بالا و پتانسيل عظيم حداکثر  ...

آدرس : کليک کنيد
سياسي - صدهزاران

نتيجه دوم اين همايشها نشان از هوشياري و دقت دولت مردان داشت که نه تنها مقابله و برخورد ... به ضعف باصره و ثقل سامعه براي ديدن و شنيدن مشکلات عظيم مردم و کشور مبتلا نيست. ... رئيس جمهور صحبت از خدشه دار شدن کرامت انساني بوسيله طرحهايي مثل گشت ارشاد مي ... نمي دانم هدف از اين کار چيست، روح حق در کالبد نفرت و کينه نمي نشيند.

آدرس : کليک کنيد
محيط زيست - - هدف آگاهي بخشيدن است

پتروشيمي گلستان از ان طرح هايي بود که از همان ابتداي کار مناقشه برانگيز شد. ... مکررات سود ديگري ندارد و ترجيح مي دهم متخصص آن درباره اش سخن بگويند. .... شناسنامه اش هم باطل نشده باشد پتانسيل کانديد شدن در هر گونه انتخاباتي را دارد. .... البته ما هم کج دار و مريز ادامه داديم و حرفهايمان را زديم و با توصيه هاي ديگران هم کار نداشتيم و ...

آدرس : کليک کنيد
روانشناسي مدرن

ليکن با افرادي که به دليل نا اميدي از جامعه و يا تحقير شدن از سوي جامعه، بحران هايي ... در اين حالت کودک معلول از اجتماع و آن چه که مربوط به آن است، متنفر شده و ديدگاه .... بدان همان طور که از رودها مي گذرم،. در تمام طول مسير، دوستت دارم. ( بروک مولر ). ادامه مطلب .... به عنوان نمونه افراد زيادي هستند که دوست ندارند کاري را که هرگز قبلاً انجام نداده ...

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه با داريوش بهشتي ، اهدا کننده ماموگرافي - وبسايت خلخاليم

24 نوامبر 2014 ... چه شد که تصميم به اهدا دستگاه ماموگرافي گرفتيد و وعده اين کار با چه ..... و يا راي اعتماد مردم را ، آيا باز هم اين اعمال خيرخواهانه ادامه خواهد داشت ؟ ..... اگر من(خودم رو عرض ميکنم)کاري از دستم برنمياد تا براي شهرم انجام دهم .... در آمد کافي عدم توسعه يافتگي با توجه به پتانسيل عظيم گردشگري _ تا .... حاج داريوش دوستت داريم

آدرس : کليک کنيد
اشارات - تاملات ( يادداشت هاي فرهنگي )

بلکه اين توفيقي است که کار بوسيله ما انجام شود و مزد آن کار را ما بگيريم. ... فکري نسل جوانمان افزوده شود نبايد توقع داشت که حجم عظيم تبليغي فرهنگ مهاجم باعث .... امسال نمي خواهم سفرنامه اي بنويسم و دوست دارم آنچه گذشت بين خودم و شهيدان و خدايمان ..... اما از آنجا که مي دانم تا فرصت دست به قلم شدن پيدا کنم کار از کار گذشته است!

آدرس : کليک کنيد
سخن معلم | پاسخ قديري ابيانه به يک گزارش در سخن معلم

اولا روز معلم را گرامي مي دارم و براي همه معلمان کشورمان رفاه دنيوي و سعادت اخروي و توفيق روز ... اما مسئله اين است که در باره معلمان عده اي سعي مي کنند کار را به اعتراضات و ... خدمتي که بنده مي توانم انجام دهم با دليل و منطق به معلمان عزيز عرض کنم اين نوع ..... من آقاي ابيانه را دوست دارم و از اخلاص و دلسوزي ايشان براي ملت و دولت شک ندارم و ...

آدرس : کليک کنيد
فلک را سقف بشکافيم وطرحي نو دراندازيم - اجتماعي

22 سپتامبر 2011 ... در سر تا سر دنيا بيش از پنجاه ميليون کودک به انجام بازي تنيس علاقه مند شده و ... اين طبقه جديد سرمايه دار در ايران را بيش از ديگر طبقات منتفع كرده است. ... واشنگتن پست در ادامه مي نويسد: " ما در اينجا محيطي لوكس و آرام براي ..... چهار هفته بعد رئيس شرکت به آنها سر زد و گفت: "مي دانم که شما خيلي سخت کار مي کنيد.

آدرس : کليک کنيد
مهر 1392 - بهترين هديه به همسر - بلاگفا

حضرت علي ع مي فرمايد:« داناترين مردم آن است که بيشتر از همه به فرجام کار بنگرد » ... يکديگر در گذرند آيا دوست نمي داريد که خدا هم در حق شما مغفرت و احسان فرمايد؟ .... اکنون عبادات را فقط به خاطر رفع تکليف انجام مي دهم . از شما تقاضاي راهنمايي دارم . ..... بسيار زيادي دارد و بايد تلاش کنيم از اين ظرفيت بالا و پتانسيل عظيم حداکثر  ...

آدرس : کليک کنيد
سياسي - صدهزاران

نتيجه دوم اين همايشها نشان از هوشياري و دقت دولت مردان داشت که نه تنها مقابله و برخورد ... به ضعف باصره و ثقل سامعه براي ديدن و شنيدن مشکلات عظيم مردم و کشور مبتلا نيست. ... رئيس جمهور صحبت از خدشه دار شدن کرامت انساني بوسيله طرحهايي مثل گشت ارشاد مي ... نمي دانم هدف از اين کار چيست، روح حق در کالبد نفرت و کينه نمي نشيند.

آدرس : کليک کنيد
محيط زيست - - هدف آگاهي بخشيدن است

پتروشيمي گلستان از ان طرح هايي بود که از همان ابتداي کار مناقشه برانگيز شد. ... مکررات سود ديگري ندارد و ترجيح مي دهم متخصص آن درباره اش سخن بگويند. .... شناسنامه اش هم باطل نشده باشد پتانسيل کانديد شدن در هر گونه انتخاباتي را دارد. .... البته ما هم کج دار و مريز ادامه داديم و حرفهايمان را زديم و با توصيه هاي ديگران هم کار نداشتيم و ...

آدرس : کليک کنيد
روانشناسي مدرن

ليکن با افرادي که به دليل نا اميدي از جامعه و يا تحقير شدن از سوي جامعه، بحران هايي ... در اين حالت کودک معلول از اجتماع و آن چه که مربوط به آن است، متنفر شده و ديدگاه .... بدان همان طور که از رودها مي گذرم،. در تمام طول مسير، دوستت دارم. ( بروک مولر ). ادامه مطلب .... به عنوان نمونه افراد زيادي هستند که دوست ندارند کاري را که هرگز قبلاً انجام نداده ...

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه با داريوش بهشتي ، اهدا کننده ماموگرافي - وبسايت خلخاليم

24 نوامبر 2014 ... چه شد که تصميم به اهدا دستگاه ماموگرافي گرفتيد و وعده اين کار با چه ..... و يا راي اعتماد مردم را ، آيا باز هم اين اعمال خيرخواهانه ادامه خواهد داشت ؟ ..... اگر من(خودم رو عرض ميکنم)کاري از دستم برنمياد تا براي شهرم انجام دهم .... در آمد کافي عدم توسعه يافتگي با توجه به پتانسيل عظيم گردشگري _ تا .... حاج داريوش دوستت داريم

آدرس : کليک کنيد
اشارات - تاملات ( يادداشت هاي فرهنگي )

بلکه اين توفيقي است که کار بوسيله ما انجام شود و مزد آن کار را ما بگيريم. ... فکري نسل جوانمان افزوده شود نبايد توقع داشت که حجم عظيم تبليغي فرهنگ مهاجم باعث .... امسال نمي خواهم سفرنامه اي بنويسم و دوست دارم آنچه گذشت بين خودم و شهيدان و خدايمان ..... اما از آنجا که مي دانم تا فرصت دست به قلم شدن پيدا کنم کار از کار گذشته است!

آدرس : کليک کنيد
سخن معلم | پاسخ قديري ابيانه به يک گزارش در سخن معلم

اولا روز معلم را گرامي مي دارم و براي همه معلمان کشورمان رفاه دنيوي و سعادت اخروي و توفيق روز ... اما مسئله اين است که در باره معلمان عده اي سعي مي کنند کار را به اعتراضات و ... خدمتي که بنده مي توانم انجام دهم با دليل و منطق به معلمان عزيز عرض کنم اين نوع ..... من آقاي ابيانه را دوست دارم و از اخلاص و دلسوزي ايشان براي ملت و دولت شک ندارم و ...

آدرس : کليک کنيد
فلک را سقف بشکافيم وطرحي نو دراندازيم - اجتماعي

22 سپتامبر 2011 ... در سر تا سر دنيا بيش از پنجاه ميليون کودک به انجام بازي تنيس علاقه مند شده و ... اين طبقه جديد سرمايه دار در ايران را بيش از ديگر طبقات منتفع كرده است. ... واشنگتن پست در ادامه مي نويسد: " ما در اينجا محيطي لوكس و آرام براي ..... چهار هفته بعد رئيس شرکت به آنها سر زد و گفت: "مي دانم که شما خيلي سخت کار مي کنيد.

آدرس : کليک کنيد
مهر 1392 - بهترين هديه به همسر - بلاگفا

حضرت علي ع مي فرمايد:« داناترين مردم آن است که بيشتر از همه به فرجام کار بنگرد » ... يکديگر در گذرند آيا دوست نمي داريد که خدا هم در حق شما مغفرت و احسان فرمايد؟ .... اکنون عبادات را فقط به خاطر رفع تکليف انجام مي دهم . از شما تقاضاي راهنمايي دارم . ..... بسيار زيادي دارد و بايد تلاش کنيم از اين ظرفيت بالا و پتانسيل عظيم حداکثر  ...

آدرس : کليک کنيد
سياسي - صدهزاران

نتيجه دوم اين همايشها نشان از هوشياري و دقت دولت مردان داشت که نه تنها مقابله و برخورد ... به ضعف باصره و ثقل سامعه براي ديدن و شنيدن مشکلات عظيم مردم و کشور مبتلا نيست. ... رئيس جمهور صحبت از خدشه دار شدن کرامت انساني بوسيله طرحهايي مثل گشت ارشاد مي ... نمي دانم هدف از اين کار چيست، روح حق در کالبد نفرت و کينه نمي نشيند.

آدرس : کليک کنيد
محيط زيست - - هدف آگاهي بخشيدن است

پتروشيمي گلستان از ان طرح هايي بود که از همان ابتداي کار مناقشه برانگيز شد. ... مکررات سود ديگري ندارد و ترجيح مي دهم متخصص آن درباره اش سخن بگويند. .... شناسنامه اش هم باطل نشده باشد پتانسيل کانديد شدن در هر گونه انتخاباتي را دارد. .... البته ما هم کج دار و مريز ادامه داديم و حرفهايمان را زديم و با توصيه هاي ديگران هم کار نداشتيم و ...

آدرس : کليک کنيد
روانشناسي مدرن

ليکن با افرادي که به دليل نا اميدي از جامعه و يا تحقير شدن از سوي جامعه، بحران هايي ... در اين حالت کودک معلول از اجتماع و آن چه که مربوط به آن است، متنفر شده و ديدگاه .... بدان همان طور که از رودها مي گذرم،. در تمام طول مسير، دوستت دارم. ( بروک مولر ). ادامه مطلب .... به عنوان نمونه افراد زيادي هستند که دوست ندارند کاري را که هرگز قبلاً انجام نداده ...

آدرس : کليک کنيد
خارج از گود

26 ژانويه 2011 ... در پايان بر خود لازم و واجب مي دانم ضمن سپاس از همکاري يکايک ... نمي دونم که چي شد باز دارم مي نويسم ، فقط مي دونم الان دستم به جاري شدن اين حروف ... ساده بودن رو دوست دارم . .... مردم و به پيروي از آن حيثيت درست کار انجام دادن و کار درست انجام دادن در ... آيا اين فعاليت ها تا زمان صدور حکم شهردار جديد است يا ادامه خواهد داشت؟

آدرس : کليک کنيد
آذر 1393 - شنتياي رشت - بلاگفا

اين را بدانيد كه خوب خواستن براي ديگري ، عظيم ترين اهرم خوشبختي شماست ... وي اولين کسي بود که اين شيوه را در بحث هاي فلسفي به کار برد و به همين دليل، روش ... ادامه مطلب. تاريخ : پنجشنبه بيست و هفتم آذر ???? | 8:10 | نويسنده : پرستو | آرشيو نظرات ... ببينيد دوست داريد با پول تان چه کارهايي انجام دهيد و اين رؤياها را بنويسيد و ...

آدرس : کليک کنيد
دي 1390 - " ناتر بهشت کوهستان "

ويژه نامه سالگرد شروع به کار وبلاگ "ناتر بهشت کوهستان " - 1 .... دوست دارم وقتي براي دومين بار به وطن دومم يعني ناتر مي روم ديگر آن محروميتها و آن دستان .... در زمان کودکي پدر چندين بار ما را به کندلوس برد و با ابوي گراميشان که نمي دانم در قيد حيات ... وي ادامه داد: روستاي ناتر استعدادها و پتانسيل هاي طبيعي فراواني دارد که شناسايي و ...

آدرس : کليک کنيد
سوره سينما | فيس‌بوک

جالب است بگويم بر خلاف آنچه مردم تصور مي‌کنند کار کردن در يک کشور خارجي آنقدرها هم ... استعداد حاشيه‌سازي دارم، حالش را ندارم/ يک گفت و گوي ويژه با مهدي هاشمي .... پيمان قاسمخاني استعداد طنزنويسي مرا کشف کرد/ دلايل تلويزيوني شدن يک فيلمنامه‌نويس ...... پشت صحنه «دردسرهاي عظيم ?»/ کودکي که ديالوگ جواد عزتي را تغيير داد.

آدرس : کليک کنيد
زاگرس نشينان کلهر

14 مارس 2014 ... با من هم آشناي اشنا بود، هر وقت دوست داشت به وزارت ارشاد مي آمد. ... مثل کودکي گريه مي کرد. ... مقدس را انجام ميداديد وعملکرد کاري ورفتاري عزيزان اعضاي محترم شوراي شهر ... بنا بر زمزمه ي حضور خيل عظيم شان که جهت نامزد شدن در انتخابات شوراي .... وي هدف دار بودن زندگي امام را پنجمين اوصاف شخصي ايشان مطرح کرد و ادامه ...

آدرس : کليک کنيد
هسته مرکزي - جهاد علمي دانشجويان خوروبيابانک

11 ژوئن 2012 ... ميلاد با سعادت مولود کعبه مولي الموحدين، اميرالمومنين، امام علي (ع)، ... به سلامتي اون پدري که هنگام تراشيدن موي کودک مبتلا به سرطانيش ... من که از طبع خودم شکوه مکرر دارم .... وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: بر اساس برنامه ريزي انجام ... وي ادامه داد: پس از اتمام اين فاز، برآورد نيازها و مرتفع شدن درخواست هاي ...

آدرس : کليک کنيد
روستاي تاريخي کرم

نمي دانم در آن شب هاي سرد زمستاني و در آن روزهاي داغ بهشت زهراي تهران، با ... هم بدانم ؛ حرف هاي مادري و فرزندي، رازهايي دوست داشتني بين خودشان است و بس! ... نگذار خبر دار شود که عده اي با اسم ارزش ها، چنان به جان بيت المال افتاده اند و آن را .... يکي ديگر از کارهايي که ايشان بجد دنبال انجام شدن آن در سطح شهرستان بوده و .... ميلاد با سعادت.

آدرس : کليک کنيد
اسلام آبادپست

اما کودکان و شايد بزرگسالان کرمانشاهي خاطره ديگري نيز از قطار دارند و آن قطار غرب کشور ... غرب با بيان اين نکته که مديران بايد از تمام پتانسيل ها و ظرفيت هاي شهرستان براي ... در ادامه مهندس بالايي در سخناني اظهار داشت از تعداد 3163 روستاي استان 516 ... از صنعت در بحث توسعه خدمات و بازرگاني و تجارت نيزجا براي کار وجود دارد و مي ...

آدرس : کليک کنيد
خارج از گود

26 ژانويه 2011 ... در پايان بر خود لازم و واجب مي دانم ضمن سپاس از همکاري يکايک ... نمي دونم که چي شد باز دارم مي نويسم ، فقط مي دونم الان دستم به جاري شدن اين حروف ... ساده بودن رو دوست دارم . .... مردم و به پيروي از آن حيثيت درست کار انجام دادن و کار درست انجام دادن در ... آيا اين فعاليت ها تا زمان صدور حکم شهردار جديد است يا ادامه خواهد داشت؟

آدرس : کليک کنيد
آذر 1393 - شنتياي رشت - بلاگفا

اين را بدانيد كه خوب خواستن براي ديگري ، عظيم ترين اهرم خوشبختي شماست ... وي اولين کسي بود که اين شيوه را در بحث هاي فلسفي به کار برد و به همين دليل، روش ... ادامه مطلب. تاريخ : پنجشنبه بيست و هفتم آذر ???? | 8:10 | نويسنده : پرستو | آرشيو نظرات ... ببينيد دوست داريد با پول تان چه کارهايي انجام دهيد و اين رؤياها را بنويسيد و ...

آدرس : کليک کنيد
دي 1390 - " ناتر بهشت کوهستان "

ويژه نامه سالگرد شروع به کار وبلاگ "ناتر بهشت کوهستان " - 1 .... دوست دارم وقتي براي دومين بار به وطن دومم يعني ناتر مي روم ديگر آن محروميتها و آن دستان .... در زمان کودکي پدر چندين بار ما را به کندلوس برد و با ابوي گراميشان که نمي دانم در قيد حيات ... وي ادامه داد: روستاي ناتر استعدادها و پتانسيل هاي طبيعي فراواني دارد که شناسايي و ...

آدرس : کليک کنيد
زاگرس نشينان کلهر

14 مارس 2014 ... با من هم آشناي اشنا بود، هر وقت دوست داشت به وزارت ارشاد مي آمد. ... مثل کودکي گريه مي کرد. ... مقدس را انجام ميداديد وعملکرد کاري ورفتاري عزيزان اعضاي محترم شوراي شهر ... بنا بر زمزمه ي حضور خيل عظيم شان که جهت نامزد شدن در انتخابات شوراي .... وي هدف دار بودن زندگي امام را پنجمين اوصاف شخصي ايشان مطرح کرد و ادامه ...

آدرس : کليک کنيد
هسته مرکزي - جهاد علمي دانشجويان خوروبيابانک

11 ژوئن 2012 ... ميلاد با سعادت مولود کعبه مولي الموحدين، اميرالمومنين، امام علي (ع)، ... به سلامتي اون پدري که هنگام تراشيدن موي کودک مبتلا به سرطانيش ... من که از طبع خودم شکوه مکرر دارم .... وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: بر اساس برنامه ريزي انجام ... وي ادامه داد: پس از اتمام اين فاز، برآورد نيازها و مرتفع شدن درخواست هاي ...

آدرس : کليک کنيد
روستاي تاريخي کرم

نمي دانم در آن شب هاي سرد زمستاني و در آن روزهاي داغ بهشت زهراي تهران، با ... هم بدانم ؛ حرف هاي مادري و فرزندي، رازهايي دوست داشتني بين خودشان است و بس! ... نگذار خبر دار شود که عده اي با اسم ارزش ها، چنان به جان بيت المال افتاده اند و آن را .... يکي ديگر از کارهايي که ايشان بجد دنبال انجام شدن آن در سطح شهرستان بوده و .... ميلاد با سعادت.

آدرس : کليک کنيد
اسلام آبادپست

اما کودکان و شايد بزرگسالان کرمانشاهي خاطره ديگري نيز از قطار دارند و آن قطار غرب کشور ... غرب با بيان اين نکته که مديران بايد از تمام پتانسيل ها و ظرفيت هاي شهرستان براي ... در ادامه مهندس بالايي در سخناني اظهار داشت از تعداد 3163 روستاي استان 516 ... از صنعت در بحث توسعه خدمات و بازرگاني و تجارت نيزجا براي کار وجود دارد و مي ...

آدرس : کليک کنيد
,رزمندگان از بيان خاطرات پرهيز مي‌کنند!, - صفحه 4 - كانون گفتگوي قرآني

خادم الشهداء؛ سخنراني بسيار زيباي حاج حسين يکتا را مي توانيد در ادامه ... اين حوادث آنقدر پتانسيل براي استقامت و حماسه دارد که نيازي به اغراق .... اين کار ميسر نمي‌شود مگر با مسئوليت پذيري دغدغه مندان اين عرصه و فرهنگ سازي براي دغدغه مند شدن. ... مهندسي عظيم فکري رهبر معظم انقلاب اين مورد را اشکال کار ما در عرصه ...

آدرس : کليک کنيد
خارج از گود

26 ژانويه 2011 ... در پايان بر خود لازم و واجب مي دانم ضمن سپاس از همکاري يکايک ... نمي دونم که چي شد باز دارم مي نويسم ، فقط مي دونم الان دستم به جاري شدن اين حروف ... ساده بودن رو دوست دارم . .... مردم و به پيروي از آن حيثيت درست کار انجام دادن و کار درست انجام دادن در ... آيا اين فعاليت ها تا زمان صدور حکم شهردار جديد است يا ادامه خواهد داشت؟

آدرس : کليک کنيد
آذر 1393 - شنتياي رشت - بلاگفا

اين را بدانيد كه خوب خواستن براي ديگري ، عظيم ترين اهرم خوشبختي شماست ... وي اولين کسي بود که اين شيوه را در بحث هاي فلسفي به کار برد و به همين دليل، روش ... ادامه مطلب. تاريخ : پنجشنبه بيست و هفتم آذر ???? | 8:10 | نويسنده : پرستو | آرشيو نظرات ... ببينيد دوست داريد با پول تان چه کارهايي انجام دهيد و اين رؤياها را بنويسيد و ...

آدرس : کليک کنيد
دي 1390 - " ناتر بهشت کوهستان "

ويژه نامه سالگرد شروع به کار وبلاگ "ناتر بهشت کوهستان " - 1 .... دوست دارم وقتي براي دومين بار به وطن دومم يعني ناتر مي روم ديگر آن محروميتها و آن دستان .... در زمان کودکي پدر چندين بار ما را به کندلوس برد و با ابوي گراميشان که نمي دانم در قيد حيات ... وي ادامه داد: روستاي ناتر استعدادها و پتانسيل هاي طبيعي فراواني دارد که شناسايي و ...

آدرس : کليک کنيد
زاگرس نشينان کلهر

14 مارس 2014 ... با من هم آشناي اشنا بود، هر وقت دوست داشت به وزارت ارشاد مي آمد. ... مثل کودکي گريه مي کرد. ... مقدس را انجام ميداديد وعملکرد کاري ورفتاري عزيزان اعضاي محترم شوراي شهر ... بنا بر زمزمه ي حضور خيل عظيم شان که جهت نامزد شدن در انتخابات شوراي .... وي هدف دار بودن زندگي امام را پنجمين اوصاف شخصي ايشان مطرح کرد و ادامه ...

آدرس : کليک کنيد
هسته مرکزي - جهاد علمي دانشجويان خوروبيابانک

11 ژوئن 2012 ... ميلاد با سعادت مولود کعبه مولي الموحدين، اميرالمومنين، امام علي (ع)، ... به سلامتي اون پدري که هنگام تراشيدن موي کودک مبتلا به سرطانيش ... من که از طبع خودم شکوه مکرر دارم .... وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: بر اساس برنامه ريزي انجام ... وي ادامه داد: پس از اتمام اين فاز، برآورد نيازها و مرتفع شدن درخواست هاي ...

آدرس : کليک کنيد
روستاي تاريخي کرم

نمي دانم در آن شب هاي سرد زمستاني و در آن روزهاي داغ بهشت زهراي تهران، با ... هم بدانم ؛ حرف هاي مادري و فرزندي، رازهايي دوست داشتني بين خودشان است و بس! ... نگذار خبر دار شود که عده اي با اسم ارزش ها، چنان به جان بيت المال افتاده اند و آن را .... يکي ديگر از کارهايي که ايشان بجد دنبال انجام شدن آن در سطح شهرستان بوده و .... ميلاد با سعادت.

آدرس : کليک کنيد
اسلام آبادپست

اما کودکان و شايد بزرگسالان کرمانشاهي خاطره ديگري نيز از قطار دارند و آن قطار غرب کشور ... غرب با بيان اين نکته که مديران بايد از تمام پتانسيل ها و ظرفيت هاي شهرستان براي ... در ادامه مهندس بالايي در سخناني اظهار داشت از تعداد 3163 روستاي استان 516 ... از صنعت در بحث توسعه خدمات و بازرگاني و تجارت نيزجا براي کار وجود دارد و مي ...

آدرس : کليک کنيد
,رزمندگان از بيان خاطرات پرهيز مي‌کنند!, - صفحه 4 - كانون گفتگوي قرآني

خادم الشهداء؛ سخنراني بسيار زيباي حاج حسين يکتا را مي توانيد در ادامه ... اين حوادث آنقدر پتانسيل براي استقامت و حماسه دارد که نيازي به اغراق .... اين کار ميسر نمي‌شود مگر با مسئوليت پذيري دغدغه مندان اين عرصه و فرهنگ سازي براي دغدغه مند شدن. ... مهندسي عظيم فکري رهبر معظم انقلاب اين مورد را اشکال کار ما در عرصه ...

آدرس : کليک کنيد



سعادت: «دردسرهاي عظيم»، پتانسيل ادامه دار شدن داشت/ دوست دارم کار کودک انجام ده
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1504
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 208
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 883
  • باردید دیروز : 220
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,115
  • بازدید ماه : 2,115
  • بازدید سال : 44,236
  • بازدید کلی : 135,016