loading...
♥♥♥ Mr.Erfan ♥♥♥
MR-Erfan بازدید : 24 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
رضاييان: به همه تيم‌هاي ايران علاقه دارم/ پيشنهاد استقلال صحت دارد

خلاصه اي از مطلب :

مدافع تيم ملي فوتبال ايران که مدنظر پرسپوليس و استقلال است، گفت: بنده به همه تيم‌هاي ايران علاقه دارم.


ادامه اين مطلب : رضاييان: به همه تيم‌هاي ايران علاقه دارم/ پيشنهاد استقلال صحت دارد


24,300 results
  1. فوتبال - مصاحبه با جواد نکونام

    football-varzesh3.blogfa.com/tag/مصاحبه-با-جواد...

    ... و قطر پيشنهاد دارد، اما ... كه تيم‌هاي بزرگ به ايران نمي ... از تيم‌هاي استقلال و ...

  2. اخبار ورزشي ايران و جهان

    www.sportpwut.blogfa.com/8606.aspx

    ... قرار دارد، به‌ خاطر ... پيشنهاد دارم ... ديدار تيم‌هاي استقلال و سايپا ...

  3. Esteghlal Tehran | استقلال تهران

    www.esteghlal021.blogfa.com

    ... آينده به ايران ... کنم چون به اين تيم علاقه دارم و آنها ... تيم‌هاي استقلال و ...

  4. ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاري فوتبال اي

    www.parsfootball.com/permalink/104041

    سعي كردم به همه آنها ... بلند علاقه دارم. شايد هم به قول ... تيم‌هاي قطري پيشنهاد ...

  5. www.omranss.blogfa.com

    www.omranss.blogfa.com/9003.aspx

    پيشنهادات ديگري از تيم‌هاي ليگ برتري ايران ... به پيشنهاد استقلال به ... دارد و من هم علاقه ...

  6. اخبار ورزشي ايران و جهان

    www.sportpwut.blogfa.com/8505.aspx

    خبرگزاري فوتبال ايراناستقلال اهواز ... گيري او صحت دارد. ... بهتيم‌هاى‌ ملى ...

  7. سرپل سخن

    sshakare.blogfa.com/post/221

    از تيم هاي عربي پيشنهاد دارم ... ابراز علاقه تو به استقلال ... تهران صحت دارد ؟ به خدا ...

  8. اسـتــقـــــلال - اخرين اخبار و حواشي اس

    mehran-zabeti.blogfa.com/category/1/اخرين-اخبار-و...

    تيم‌هاي استقلال و فجر ... قرار گيرد علاقه ويژه‌اي به بازي ... ما را به همه ...

  9. هفته بيست و هفتم - TABRIZ SPORT

    www.samadtb60.blogfa.com/8811.aspx

    آنگونه كه از جدول نموداري پيدايست دو تيم نسبت به ساير تيم هاي ... علاقه دارد ... دارم همه ...

  10. آخرين اخبار باشگاه استقلال

    www.forum.downloadha.com/thread3034.html
    • Last updated: 2/22/2010 ·
    • 75 posts ·
    • First post: 2/20/2010

    مديرفني‌ تيم‌هاي پايه استقلال ... بسياري دارد و اين هوادران به همه ... ايران به نحوي ...

  11. وب سايت هواداران پرسپوليس

    fc-perspolisnews.blogfa.com/8811.aspx

    کاري به تيم‌هاي ... ايران است و همه او ... با خود به همراه دارد،‌ استقلال اندك ...

  12. (عشق فقط پرسپوليس(پرسپوليسي عاشق

    omidperspolisi.blogfa.com/8604.aspx

    دروازه‌بان سابق تيم‌هاي استقلال و ... به ايران مشكل دارد. ... پيشنهاد دارم‌ اما ...

  13. نکونام: در تهران از فوتبال خداحافظي مي‌ک

    www.entekhab.ir/fa/news/61659

    ... در يکي از تيم هاي ليگ ... نيز پيشنهاد دارد. ... اما اگر به ايران آمدم، دوست دارم در ...

  14. هواداران استقـــلال و فرهـــاد مجـــيدي

    www.farhad-ss.blogfa.com

    به اين تيم علاقه دارم و ... چنين چيزي صحت دارد؟ ليگ امارات به من ... تيم‌هاي استقلال و ...

  15. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15077

    دومين بازيكن قديمي كه در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد ... به پيشنهاد ... به همه تيم‌هاي ...

  16. فقط استقلال - همين و بس

    www.zolane.blogfa.com

    چند پيشنهاد از تيم‌هاي ... استقلال به لحاظ ... در نزديك ايران است. آيا صحت دارد كه تو ...

  17. 90/ تعصبم به استقلال اجازه نداد شکايت کنم

    navad.net/newscontent.aspx?newsid=121490

    در واقع عرق و تعصبم به استقلال اجازه ... حس خاصي دارم. 90: دوست داري ايران ... توني است صحت دارد ...

  18. نوري:لباس پرسپوليس را در منيريه مي‌دوزن

    www.khabaronline.ir/detail/402256/sport/premiere-league

    سعي كردم به همه آنها ... بلند علاقه دارم. شايد هم به قول ... تيم‌هاي قطري پيشنهاد ...

  19. کي‌روش: گمانه‌زني‌ درباره دستمزدم واقع

    www.tabnak.ir/fa/news/413183/...

    ... به پيشنهاد ... هواداران تيم هاي سپاهان و استقلال ... به او بسيار علاقه دارم و در ...

  20. فوتبال ايران و جهان

    footballir2006.persianblog.ir/1385/2/9

    ... با تيم هاي ملي ايران ... اما به پيشنهاد فيفا ... دارم و علاقه اي به ترك ...

  21. فوتبال ليگ برتر

    iran-ligbartar87.blogfa.com/8707.aspx

    ... با توجه به پيشنهاد ... اگر كريمي در مقابل تيم‌هاي استقلال و ... تيم هاي ملي ايران و ...

  22. استـــــقلال قهـــرمــــــان

    cloob-esteghlal.blogfa.com/1391/10/2

    کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از احضاريه‌هاي جديد به ... استقلال تهران با ... دارد از همه ...

  23. به نام حق

    omidagha.blogfa.com/87072.aspx

    ... قرار دارد. تيم هاي برق ... تساوي تيم هاي استقلال و ... ايران و اسپانيا همه را به جام ...

  24. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15068

    ... مسلمان به تيم‌هاي ... نشود با همه علاقه‌اي كه به ... اي در استقلال دارد.

  25. استقلال قهرمان ?

    naserkhanhejazi.blogfa.com/9302.aspx

    ... که آيا صحت دارد او به عنوان ... ايران به ... است علاقه زيادي به استقلال دارد ...

  26. پايگاه هواداران استقلال - نقل وانتقالات

    www.shervin7.blogfa.com/cat-10.aspx

    ... دوران کودکي به استقلال علاقه ... دارم که به همه ... خاصي به استقلال و شما دارد ...

  27. محمد نوري: در ... - Perspolisnews.Com

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    سعي كردم به همه آنها ... بلند علاقه دارم. شايد هم به قول ... تيم‌هاي قطري پيشنهاد ...

  28. Mini Tajiha ?? - اخبار و حواشي نقل و انتقالات ب

    www.alilove19.blogfa.com/cat-22.aspx

    ميگن وليد علي به پيشنهاد استقلال چراغ سبز ... و بهترين تيم‌هاي ايران و ... صحت دارد كه ...

  29. اسلاميان: اگر اولين قهرماني سپاهان بود ش

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=225125

    از سوي ديگر به چند شهر نيز علاقه دارم، اول شهر ... صحت دارد ... شود چون تيم‌هاي ديگر هم ...

  30. اخبار نقل و انتقالات استقلال در فصل 92/93

    2saadat2.rozblog.com/cat/196

    ... در حال حاضر خود مجيدي علاقه زيادي دارد که همه ... استقلال پيشنهاد جديدي به ... به تيم‌هاي ...

  31. گفت‌وگويي متفاوت با مجاهد خذيراوي؛ سال

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=78212

    بله، خانواده‌ام نيز به استقلال علاقه ... بازيکن ايران و "به به تو ... تيم‌هاي عربي ...

  32. عکس و گفتگو با مهرداد ميناوند

    persianv.com/view/001839.php

    ... فوتبال ايران در‌آمد، همه ... تيم‌هاي بزرگ اروپا به مانند ... استقلال به چه ...

  33. عاشقان استقلال تهران - اخبار

    www.est2.blogfa.com/cat-3.aspx

    آرزوي موفقيت دارم براي همه ي ... همان علاقه اي كه به استقلال ... تيم هاي استقلال ...

  34. فقط فوتبال

    justsoccer.blogfa.com/author-justsoccer.aspx

    من امروز اومدم به همه ... استقلال تيم مورد علاقه من در ايران ... بر اين اساس تيم‌هاي استقلال ...

  35. ما از امير قلعه نويي مافيا فوتبال ايران

    https://www.facebook.com/pages/ما-از-امير-قلعه-نويي...

    ... شديد فني دارد را به همه ... تيم‌هاي پايه استقلال توسط ... علاقه‌اي به پاسخ ...

  36. بختيار رحماني: يا استقلال، يا اروپا

    footballist.ir/index.php/political-news/159-2014-05-22-04-30-01

    تيم ملي در دوبازي آينده خود در اتريش با تيم هاي ... همه بازيکنان به ... بازي دارد به ...

  37. ليست خريد استقلال براي فصل 92/93

    2saadat2.rozblog.com/cat/198

    ... در نيمي از تيم‌هاي ليگ به ... دارم به استقلال برگردم ... تو با استقلال صحت دارد ...

  38. جام نيوز :: JamNews - پرسپوليس قهرمان نشد، مرا

    www.jamnews.ir/detail/News/209546

    ... شايعه است يا صحت دارد. ... - به همه آنها اطمينان دارم. ... استقلال يا تيم‌هاي ديگر ...

  39. آخرين اخبار باشگاه استقلال

    mosi-reallove.blogfa.com/9002.aspx

    ... فوتبال ايران وجود دارد؛ خودم ... که به همه‌ي ... تيم هاي استقلال و ملوان ...

  40. Varzesh3.com ورزش سه

    omranss.blogfa.com/8912.aspx

    * ديدار تيم هاي استقلال و صباي قم ... قرار دارد و همه مشغول كار ... آسيا به ايران مي ...

  41. ناگفته‌هاي زندگي علي دايي؛ عاشق شدم و از

    www.persianv.com/sport/view/009033.php

    ... پدرومادرشان، به همه‌جا رسيده ... ترين تيم‌هاي ... الان هم اين پيشنهاد به من ...

  42. افکارنيوز - ساندويچ فروشي کاپيتان پرسپول

    www.afkarnews.ir/vdcdsj0szyt0ns6.2a2y.html

    سعي كردم به همه آنها ... بلند علاقه دارم. شايد هم به قول ... تيم‌هاي قطري پيشنهاد ...

  43. نوري: به آندو گفتم بيا پرسپوليس / از 19 سال

    www.arteshesorkh.com/.../نوري-به...19-سالگي-استقلال
    • Rating: 5/5 ·
    • 21 ratings

    سعي كردم به همه آنها ... بلند علاقه دارم. شايد هم به قول ... تيم هاي قطري پيشنهاد ...

  44. اخبار روز فوتبال

    sohiel71footballnews.blogfa.com/1392/08

    ... و ساير تيم هاي ... علاقه اي به گذاشتن ... ها به ايران فرستادند ...

  45. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=33254

    ... آيا صحت دارد که يک گروه به شما ... استقلال: همه جا ... دارم. بزرگ شده ايران ...

  46. فوتبال - اصفهان امروز

    www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/35/فوتبال.html

    مدير عامل باشگاه استقلال از اجاره سه ساله باشگاه استقلال به ... و همه به انريکه و ... تيم هاي ...

  47. به نام حق

    omidagha.blogfa.com/87101.aspx

    مي‌خواستم به همه نشان ... به پرسپوليس با تيم‌هاي ديگري ... به ايران و مردمش علاقه ...

  48. فوتبال درايران

    www.nargesee.blogfa.com

    فوتبال ايران. تازه ترين اخبار ورزشي ايران. اخبار تيم هاي سرخ ...

  49. فوتبال ايران و جهان

    footballir2006.persianblog.ir/1385/1/19

    ... گرفت به پيشنهاد ... خود بارها به كمك تيم‌هاي ملي ايران ... به پول علاقه دارد .

  50. Eminem - موشُکُلِه

    wasp.blogfa.com/85022.aspx

    از پرسپوليس پيشنهاد دارم. ... چقدر صحت دارد و اين ... ديگر تيم استقلال به استقلال ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1504
  4. کل نظرات : 7
  5. افراد آنلاین : 71
  6. تعداد اعضا : 1
  7. آی پی امروز : 231
  8. آی پی دیروز : 74
  9. بازدید امروز : 560
  10. باردید دیروز : 292
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 2
  13. بازدید هفته : 852
  14. بازدید ماه : 852
  15. بازدید سال : 42,973
  16. بازدید کلی : 133,753